Korte reis September

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolienG

Member
Hi,

Ik ben op zoek naar een leuke korte reis in één van volgende periodes:

- 7 tem 14 sept
- 15 tem 20 sept

Liefst niet te duur en GEEN zon zee strand vakantie.

Iemand leuke ideeën of ook interesse in zo'n reis?

Laat zeker een reactie achter :)

Groetjes jolien.

Hey,

Mag ik me even voorstellen, mijn naam is Jimi.

Ik moet zeggen dat ik wel interesse heb in zo een reis. Nu kan ik me er veel bij voorstellen maar ik weet niet wat u er precies in gedachte voor heeft? Voor mij maakt het niet veel uit wat we gaan doen. Ik wil er gewoon even tussenuit.

Ik zou graag met u mee willen gaan. Laat me zeker iets weten als u iets in gedachte heeft.

Met vriendelijke groeten,
Jimi

Hi,

Ik ben op zoek naar een leuke korte reis in één van volgende periodes:

- 7 tem 14 sept
- 15 tem 20 sept

Liefst niet te duur en GEEN zon zee strand vakantie.

Iemand leuke ideeën of ook interesse in zo'n reis?

Laat zeker een reactie achter :)

Groetjes jolien.

Ik wil misschien wel mee :-) De tijdspanne is lang genoeg om iets leuk te doen maar ik weet natuurlijk nog niet helemaal wat uw interesses zijn he :-)
Ik ben 25 jaar en uit de kempen.
laat maar iets weten.

Hey,

Ik ben nog vrij van 11 t/m 17 september. Eventueel is 10 september 's avonds vertrekken ook mogelijk.

Zeggen kamperen, wandelen en fietsen je iets, laat maar iets weten.

Grtz,

Ken

Hi iedereen,

Mijn interesses, hoh...
Ik kan geen week aan zwembad liggen, want dat kan ik evengoed hier in Belgie goedkoop ook doen. Ik leer graag de cultuur kennen van verschillende landen, maar niet door historische zaken te gaan bezoeken, tenzij het boeddhistische, hindoeistische tempels zijn. Ik weet het voor de rest zelf niet zo goed hoor. Daarom zijn leuke voorstellen altijd welkom. Omdat ik zelf nog niets redelijk goedkoop vond dat me interessant leek, dacht ik anders om verschillende citytrips te doen. Maar hoe je dit makkelijk kan organiseren, geen idee.

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan