Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Korte roadtrip Europa.

Status
Niet open voor verdere reacties.

paynedimitri

New Member
Hey,

Ik ben Dimitri, 21j. Ik zou graag in juni voor een week of 10 dagen met de auto op reis gaan. Bij mij is het rijden zelf het leukste, maar ik wil ook andere landen ontdekken.

Ik heb vorig jaar met mijn Alfa 147 door Zwitserland en Italië gereden. 3000 km op een week. Ik zou graag iets gelijkaardig doen of een beetje minder, maar dit keer niet alleen.

Alle suggesties zijn welkom, maar ik zie het ongeveer zo:
Twee of drie auto's, 2-6 personen, naar een Europees land rijden, en langs een andere route terugkomen. Wat we onderwege doen of bezichtigen moet dan nog geregeld worden. Kleine goedkope hotelletjes misschien op voorhand regelen (Booking.com), zodat we elke avond een overnachting hebben.

Mensen die graag willen meerijden zijn ook welkom, dit verdeelt de benzinekosten.

Tips zijn ook altijd welkom, kent er iemand een site voor mensen met een gelijkaardige interesse?

Mvg

Dimitri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...