Kortere en langere trektochten

Status
Niet open voor verdere reacties.

badmuts13

New Member
Hallo!

Dit is mijn tweede berichtje omdat mijn vorige bezichtje niks heeft opgeleverd en de ideeen nu wat contreter zijn geworden. Mijn vriendenkring bestaat niet echt uit avontuurlijke mensen vandaar dat ik via deze manier een reisgenoot(e) probeer te zoeken. Ik wil al heel lang een keer een (meerdaagse) trektocht lopen met backpack, tentje onderweg lekker van de natuur genieten. Ik heb zelf nog geen ervaring met trekken, als iemand al wat ervering is is dat handig maar zeker niet nodig. Om trekken een keer te ervaren zou ik het liefst een weekend of weektocht in de ardennen doen. Volgend jaar zou ik graag het pad langs de Hadrian's wall lopen. Ik zou het daarvoor leuk vinden om het eerst een weekendje te proberen. Zijn er meer mensen die dit een uitdaging vinden en die zin hebben om mee te gaan? Zelf ben ik een jonge man van 26 en woonachtig in Limburg (NL). Het lieft zoek ik een reisgenoot(e) rond dezelfde leeftijd (19 en 30) woonachtig in Limburg(NL) of Limburg(Be) zodat we kunnen kijken of het klikt. Als iemand dit aanspreekt laat gerust een berichtje achter.

Groetjes

Hallo,

Wat een leuk idee! Ik heb afgelopen zomer de Coast to Coast gelopen en wil zeker er komend jaar ook weer op uit trekken met de tent en backpack (weet nog niet waar, maar UK is echt gaaf). Tussendoor in dit jaar zou ik ook graag tochten lopen en inderdaad voordat ik een grote trektocht zou doen zou ik graag iemand eerst beter leren kennen. Zelf ben ik een student, 20 (eind september 21) en woon ik in Tilburg. Niet heel dichtbij dus, maar ik heb wel gratis ov in het weekend. Door een bestuursjaar heb ik buiten de weekenden om eigenlijk ook nauwelijks tijd, maar ik ben zeker bereid om in weekenden en vakanties tijd te maken!

groetjes,
Floris

Hallo Floris!

Leuk je enthousiaste bericht! Zelf heb ik nog geen trek ervaring dus ik kan vast nog veel van je leren. Heb je die coast to coast tocht in je eentje gemaakt of met een reisgenoot? Ik werk onregelmatig wat betekend dat ik vaak een deel of het hele weekend moet werken. Wel kan ik wat proberen te ruilen, het liefst zou ik in september al eens een uitstap/uitstapje maken.

Groeten, Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan