Kreta in juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiziger75

New Member
Hoi,

Me kort even voorstellen... ik ben een 33 jarige jongeman uit het Antwerpse, die... van reizen houdt natuurlijk! En ook al heel wat reiservaring achter de rug heeft...

Vorige zomer was ik op Kreta, en sindsdien ben ik zot en betoverd door dat prachtige eiland. Graag wil ik er dit jaar opnieuw naartoe, ergens tussen 11 juli en begin augustus (dan heb ik verlof). Echter, ik zoek nog een toffe reisgezel(lin)...

Mijn visie: een gezellige vakantie, enerzijds wat relaxen maar af en toe ook eens 'iets' zien hé. Eventueel dacht ik aan een huurauto, dan ben je heel vrij. Maar alles valt te bespreken natuurlijk.

Interesse? Laat gauw iets weten...

Groetjes,
Bart

Dag Bart,

Net als jij, heeft Kreta in het verleden een beetje mijn hart gestolen. Ik ben er al drie keer naartoe geweest maar nu is het wel al een tijdje geleden.
Ik heb dit forum al enkele keren bezocht maar het enige wat me tot nu toe tegenhield om te reageren is dat ik het niet zo evident vind om met iemand op reis te gaan die ik niet ken. Tot nu toe ging ik steeds op reis met vriend(en) of vriendin.
Indien je het ziet zitten, mag je mij een mailtje sturen. Kunnen we misschien iets meer informatie over onszelf uitwisselen.
[email protected]

Groetjes,
Hilde.

Hoi,

Even laten weten dat het aanbod nog steeds geldig is (maar lang kan ik niet meer wachten natuurlijk)...

Ik heb het er niet bijvermeld in mijn oorspronkelijk berichtje, maar het liefst iemand rond mn leeftijd of ietsje jonger.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Kreta

Hey Bart,

Ik ben wel geinteresseerd om mee te gaan naar Kreta. Voor mij past het tussen 6 en 21 juli.
Laat gauw iets weten, dan spreken we eens verder af.

Groeten,
Stijn
27 jaar.

Dag Stijn,

Ik heb je intussen, via dit forum, een bericht naar je e-mail gestuurd.
Die zou je moeten ontvangen hebben. Daar lees je wel meer.

Groeten,
Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan