Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Kreta ( vertrek ten vroegste 28 juni ) prive rondreis met 2 pers met huurwagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter dede
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dede

Member
Hoi ,
Ik zoek iemand die zin heeft in rondreis met huurwagen op Kreta . Ik zou het eiland willen verkennen op eigen tempo en wil dan ook genieten van uiteenlopende toffe zaken . Dat mag strand , cultureel , uitgaansleven , het maakt niet uit . We kunnen vooraf of ter plaatse bespreken in overleg wat we het liefst willen doen . Het vliegtuig boeken we vooraf in samenspraak . Ook de huurwagen en eventuuel eerste nacht boeken we vooraf . Kleine hotels of gezellige B&B lijken me het tofst om te overnachten . Spreekt deze trip u aan laat dan gerust iets weten . Vele groetjes tot hoors hé zeg

Hi Dede

Zoals je al weet, Griekenland heeft financiële problemen. Als je naar Kreta gaat, neem voldoende cash geld mee. Hou ook rekening dat zelfs de vluchten naar en vanuit Griekenland in gevaar zijn. Ik ben nu in het noorden van het land.

Groetjes uit Papigko - Epirus Provincie - Griekenland
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...