Kroatië (roadtrip of citytrip) in augustus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lille

New Member
Beste reisliefhebbers,

Mijn naam is Valerie, 35 jaar oud en woonachtig in West-Vlaanderen.
Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere personen) om samen een leuke reis te maken en dit liefst in de eerste helft van augustus richting Kroatië.

Ik wil graag het volgende:

- Wat? Roadtrip of citytrip
- Hoe? Auto of vliegtuig
- Waar? Kroatië: roadtrip nationale parken? Of stadsbezoek Zagreb, Dubrovnik,...? Of een combinatie van beide?
- Wanneer? 1ste helft augustus (of indien dit niet lukt, dan ergens volgend jaar)
- Hoelang? Maximum 14 dagen
- Accommodatie? Hotel of appartement
- Wie? Eén of meerdere personen (m/v) die er een toffe reis van willen maken!

Ik ben geen:

- kunstkenner, maar wil graag wel een beetje cultuur opsnuiven (museum, optreden, festiviteit,...)
- zonneklopper, maar wil graag wel een beetje relaxen (strand, terrasje,...)
- sportvrouw, maar wil graag een beetje actief bezig zijn (wandelen, zwemmen,...)

Met andere woorden: een gevarieerde reis (cultuur, sightseeing, ontspanning, beweging, ...), liefst op voorhand wat voorbereid met wat er waar en wanneer te doen is.

Wie zich geroepen voelt om ook dit land te ontdekken, laat je maar horen!

Groetjes,

Valerie

Beste reisliefhebbers,

Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere personen) om samen een leuke reis te maken en dit liefst in de eerste helft van augustus richting Kroatië.

- Hoe? Auto of vliegtuig
- Waar? Kroatië: roadtrip nationale parken? Of stadsbezoek Zagreb, Dubrovnik,...? Of een combinatie van beide?
- Wanneer? 1ste helft augustus (of indien dit niet lukt, dan ergens volgend jaar)

Ik ben geen:

- kunstkenner, maar wil graag wel een beetje cultuur opsnuiven (museum, optreden, festiviteit,...)
- sportvrouw, maar wil graag een beetje actief bezig zijn (wandelen, zwemmen,...)

Met andere woorden: een gevarieerde reis (cultuur, sightseeing, ontspanning, beweging, ...), liefst op voorhand wat voorbereid met wat er waar en wanneer te doen is.

Groetjes,

Valerie

Hi Valerie

Als je kunt, vermijd augustus...ik ben al in Kroatië ( 20 km Split voorbij ) en het toeristische seizoen begint op 01.06 en het duurt tot 01.09.2015. Tijdens het toeristische seizoen is het zeer druk en zeer duur. Maar als je niet anders kan....:unsure:

Groetjes uit Duce - Omis ( Kroatië )
Gecko :)

Hi Valerie

Je voorstel lijkt me aantrekkelijk. Ikzelf ben 32 (v) en plan graag een reisje deze zomer, echter ook geen reispartner.
Hoeft voor mij niet persé Kroatië te zijn, al sta ik daar absoluut voor open.
Ik kan wel wat schuiven met m'n vakantie, dus als je interesse hebt, laat maar horen!

Groetjes
Saar

Hallo,
Ben je nog op zoek naar een reisje kroatie? midden tot eind Juli. Laat graag iets weten. Bedankt,

Hi Valerie

Je voorstel lijkt me aantrekkelijk. Ikzelf ben 32 (v) en plan graag een reisje deze zomer, echter ook geen reispartner.
Hoeft voor mij niet persé Kroatië te zijn, al sta ik daar absoluut voor open.
Ik kan wel wat schuiven met m'n vakantie, dus als je interesse hebt, laat maar horen!

Groetjes
Saar

Beste reisliefhebbers,

- Hoe? Auto of vliegtuig

Ik ben geen:

Groetjes,

Valerie

Hi Valerie

Volgens sommige, deze plaatsen moet je zien in Kroatië :

http://weekend.knack.be/lifestyle/r...edium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBWKREIS

Volgens me, moet je sommige vermijden...en naar Montenegro op vakantie gaan ;)

Groetjes uit Kolasin ( Montenegro )
Gecko :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan