Lille
New Member
Beste reisliefhebbers,
Mijn naam is Valerie, 35 jaar oud en woonachtig in West-Vlaanderen.
Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere personen) om samen een leuke reis te maken en dit liefst in de eerste helft van augustus richting Kroatië.
Ik wil graag het volgende:
- Wat? Roadtrip of citytrip
- Hoe? Auto of vliegtuig
- Waar? Kroatië: roadtrip nationale parken? Of stadsbezoek Zagreb, Dubrovnik,...? Of een combinatie van beide?
- Wanneer? 1ste helft augustus (of indien dit niet lukt, dan ergens volgend jaar)
- Hoelang? Maximum 14 dagen
- Accommodatie? Hotel of appartement
- Wie? Eén of meerdere personen (m/v) die er een toffe reis van willen maken!
Ik ben geen:
- kunstkenner, maar wil graag wel een beetje cultuur opsnuiven (museum, optreden, festiviteit,...)
- zonneklopper, maar wil graag wel een beetje relaxen (strand, terrasje,...)
- sportvrouw, maar wil graag een beetje actief bezig zijn (wandelen, zwemmen,...)
Met andere woorden: een gevarieerde reis (cultuur, sightseeing, ontspanning, beweging, ...), liefst op voorhand wat voorbereid met wat er waar en wanneer te doen is.
Wie zich geroepen voelt om ook dit land te ontdekken, laat je maar horen!
Groetjes,
Valerie
Mijn naam is Valerie, 35 jaar oud en woonachtig in West-Vlaanderen.
Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere personen) om samen een leuke reis te maken en dit liefst in de eerste helft van augustus richting Kroatië.
Ik wil graag het volgende:
- Wat? Roadtrip of citytrip
- Hoe? Auto of vliegtuig
- Waar? Kroatië: roadtrip nationale parken? Of stadsbezoek Zagreb, Dubrovnik,...? Of een combinatie van beide?
- Wanneer? 1ste helft augustus (of indien dit niet lukt, dan ergens volgend jaar)
- Hoelang? Maximum 14 dagen
- Accommodatie? Hotel of appartement
- Wie? Eén of meerdere personen (m/v) die er een toffe reis van willen maken!
Ik ben geen:
- kunstkenner, maar wil graag wel een beetje cultuur opsnuiven (museum, optreden, festiviteit,...)
- zonneklopper, maar wil graag wel een beetje relaxen (strand, terrasje,...)
- sportvrouw, maar wil graag een beetje actief bezig zijn (wandelen, zwemmen,...)
Met andere woorden: een gevarieerde reis (cultuur, sightseeing, ontspanning, beweging, ...), liefst op voorhand wat voorbereid met wat er waar en wanneer te doen is.
Wie zich geroepen voelt om ook dit land te ontdekken, laat je maar horen!
Groetjes,
Valerie