1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kroatië, Slovenië of Hongarije?

Discussie in 'Algemeen' gestart door koenkatrien, 3 aug 2017.

1. koenkatrien

koenkatrien New Member

Hallo,

Graag wat advies en/of tips:

Nog maar net terug van een zalige vakantie in Sicilië... en nu weeral zin om de volgende zomervakantie te plannen :).
    We komen er momenteel niet uit: wordt het Kroatië, Slovenië of Hongarije?
    Onze vorige reizen waren rondreizen (vlucht en huurauto), maar nu willen we (gezin met 2 tienermeiden van 15 en 17 jaar) terug een keertje met de eigen auto op vakantie, dus niet te ver. Geen echte rondreis meer, maar liever 1 week op 1 plaats en 1 week ergens anders, niet teveel kilometers meer.
    Wat wij graag doen op vakantie: stadjes en strandjes bezoeken, bij het zwembad zitten (en af en toe erin :) ), en wij houden vooral van mooie natuur en wat actie voor de kids.
    Dus, laat maar komen die tips!

Groeten,
    Katrien

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

In Kroatië is veel mooie natuur. Maar ik heb er zelf nog nooit geweest.
    Als ik moest kiezen zou ik als natuurliefhebber voor Kroatië kiezen denk ik.

3. LaViajera

LaViajera Member

Ik ben eigenlijk alleen maar in Kroatië geweest (en Budapest in Hongarije), dus ik kan de 3 landen ook niet echt vergelijken. Maar Kroatië heeft alleszins wel heel mooie natuur en dorpjes, je kan er gemakkelijk daguitstapjes doen bv. vanuit Zadar/biograd en aan strand ook geen gebrek volgens mij :). Voor zover ik iets van Slovenië weet, denk ik dat daar ook mooie natuur is, maar dat het daar eerder landschappen zijn met bergen en meren. Als je er niet uit geraakt, kan je ook 1 week in 1 land en de andere week in een ander land doen :).

Fred. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina