1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kroatië : verblijf op eiland KRK gezocht (dringend...)

Discussie in 'Hostels & Vakantiehuisjes' gestart door heksemarieke, 12 aug 2013.

1. heksemarieke

heksemarieke New Member

Voor aanstaande maandag heb ik een vliegtuigticket geboekt naar het eiland KRK in Kroatië.
    Blijkbaar is het zoeken naar een verblijf daar niet zo evident als ik had verwacht.
    Zijn er mensen die daar adresjes kennen ? (voor 2 personen; 4 nachten) Verblijf op eiland KRK zelf, of Cres/Rab. Liefst wat budgetair...
    Alvast bedankt !

Marieke

2. Gecko

Gecko Active Member

Hi Marieke
    Afhankelijk van je eisen EN budget, kun je beginnen met " www.booking.com" of

http://www.croatia24.travel/nl/booking.php?p=nl-search-private...Krk.

of

www.letsbookhotel.com › Home › Kroatië Hotels‎

Er zijn zoveel mogelijkheden...gewoon "Google" als hulp roepen, en je krijgt zoveel sites om te kiezen ...van goedkoop naar duur, je bepaalt waar en hoeveel mag het kosten per dag....en wanneer uiteraard !

Dus, vind je je "droom" niet, laat me iets weten...

Groetjes:)
    Gecko

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2016

3. Gecko

Gecko Active Member

4. heksemarieke

heksemarieke New Member

Hey,

bedankt van je reactie !
    Ik heb mijn tijd al gigantisch veel al surfend doorgebracht. Van de ene site naar de andere, dus ben de revue al gepasseerd. Ik vrees een beetje dat je dàn pas het bos door de bomen niet meer ziet. Dus ook via de sites die je opnoemt. Of het blijkt volboekt, of het is huisjesmelkerij, of je krijgt bergen schermen te passeren om dan uiteindelijk je accomodatie niet meer terug te vinden. Dus ik was eerder op zoek naar rechtstreekse linken. Adresjes via via. Ik hoef mijn 'droom' niet te vinden hoor, dat zou wel triestig zijn, enkel een sympathiek verblijfje dat me niet in de mega-toeristische stroom brengt.

5. heksemarieke

heksemarieke New Member

En ja hoor, Paulo Coelho heeft gelijk !!!

6. Gecko

Gecko Active Member

Hi Marieke

Ja ik weet dat hij gelijk heeft, anders zou ik het niet zetten als mijn handtekening :)

Nu back to business : wat soort adressen moet je hebben ? Adressen dat je rechtstreeks kunt contacteren ?

Gecko

7. Gecko

Gecko Active Member

Hi Marieke

Heb je in "Google" gezocht naar "KRK eiland privé accommodatie" ? Er zijn genoeg, hoor...of anders ga op "Tripadvisor", normaal gezien vind je recessies van andere reizigers.

Gecko

8. heksemarieke

heksemarieke New Member

Hai nog een keer !

tripadvisor heb ik al versleten. Met jouw zoekterm nu effe op zoek, maar op al die sites kom je heel dikwijls dezelfde locaties tegen. Soms gigantisch prijsverschil. Ik heb ook al enkele gemaild, maar om de één of andere reden krijg ik geen antwoord :).
    Om het in het denkpatroon van onze Paulo te houden, 't zal zijn reden wel hebben hee. Niets is toevallig en je krijgt altijd wat je nodig hebt, als je maar vertrouwt op de zorgen van het universum. Ik moet alleen de reden waarom ik hier overal vast loop nu nog effe achterhalen :)
    Met mijn oproep hier had ik gewoon gehoopt om toevallig mensen tegen het lijf te lopen die me directe adresjes kunnen bezorgen. Om eenvoudig weg rechtstreeks naar te mailen of bellen bv. Zonder mijn broek te verslijten op het www.
    Ik zie nog wel wat komt.
    Alvast erg bedankt om mee te denken !

groetjes !
    Marieke

9. heksemarieke

heksemarieke New Member

trouwens, eens ik de verblijfsdata invul, blijkt ook heel veel gewoon bezet :rolleyes:
    Maaaar ! 't komt wel goe :)

10. Gecko

Gecko Active Member

Hi Marieke

In zo'n geval, ik, persoonlijk, volg mijn "neus"; en ik ben nooit mis geweest. Het is onmogelijk dat je nu geen plaats meer vindt; de vakanties zijn bijna voorbij...
    Ik zou vertrekken zonder enige reservatie of recensie ( iedere mens heeft z'n eigen eisen) en dan zie ik ter plaatse wat ik kan "toveren".

Een klein beetje avontuur gaat je vakantie niet schaden, hoor..;)

Gecko

11. heksemarieke

heksemarieke New Member

eigenlijk was dat oorspronkelijk het plan. En da voelde ook juist. Naarmate de dag nadert leek me wat zekerheid wel handig. Maar er bestaan geen zekerheden, het instinct heeft het anderzijds altijd bij het rechte eind.
    Dus effe da instinct terug zoeken is de boodschap
    groetjes !

12. Gecko

Gecko Active Member

Maaar, Marieke toch, er bestaan geen problemen zonder oplossing, behalve één : het einde van ons bestaan.
    De rest lossen we zeker op, daarom zijn we wezens met hersenen (sommige hebben meer dan de anderen, het is de moeder natuur...;))
    Volg je instinct of "neus" ( zo noem ik het) en alles komt dik in orde.
    De mensen daar zijn zeer vriendelijk en ze gaan je zeker helpen als je in de penarie zit. Geloof me maar !

Denk aan je vakantie en vergeet de rest !

Gecko

Deel Deze Pagina