Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

"La douce France"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maria1969

New Member
Gevraagd: een sympathieke, niet rokende reisgenote of reisgenoot met rijbewijs voor een ontspannende (auto)vakantie in Bretagne (zuid): eiland, schiereiland.
Mogelijkheid tot o.a. fietsen en zwemmen.
Voor vier weken (korter mogelijk) in de maand september. Overnachtings- en reiskosten in overleg.
Ik ben een vrouw van 69 jaar en ben jong van geest. De leeftijd van de reisgenoot is voor mij in principe onbelangrijk. Ik heb een brede culturele interesse.
Kennismaking met eventuele reisgenoot gewenst.

Ik verneem het graag!

Groet, Maria

Dag Maria, als je dit jaar ook naar Bretagne wil, kunnen we misschien kennis maken en iets afspreken?

Hi Maria én April,

Ik zou heel graag naar Italië gaan,naar de Marken en eventueel met een tent of wisselende B&B's.

Als jullie dat wat vinden zouden we kennis kunnen maken en wellicht met z'n drieën kunnen gaan.

Vriendelijke groet,

Mariët - * nieuw op het Forum en doe dit voor t eerst - 64 jaar vrouw, single (gescheiden), 2 kinderen

Hey, of we gaan gezellig met ze 4e. Hoe meer zielen hoe meer vreugde als jullie hier voor openstaan natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...