laatste twee weken van september of...

Status
Niet open voor verdere reacties.

steenbokje

New Member
Hey,,

Een oproepje naar een reisgenoot of meerderen.
Ik zelf wil graag ergens in september een reisje doen. Mss de laatse twee weken van september. Er kan nog geschoven worden.:-)
Liefts een zonnige bestemming. Vooral even relaxen, lekker luieren, plezier maken....(een keer op een jaar zo relaxen dat mag wel :-))

Ik zelf ben 33 V en woon in Rijmenam

Als je dit aanspreekt, just met me know

Groetjes

Hey,,

Een oproepje naar een reisgenoot of meerderen.
Ik zelf wil graag ergens in september een reisje doen. Mss de laatse twee weken van september. Er kan nog geschoven worden.:-)
Liefts een zonnige bestemming. Vooral even relaxen, lekker luieren, plezier maken....(een keer op een jaar zo relaxen dat mag wel :-))

Ik zelf ben 33 V en woon in Rijmenam

Als je dit aanspreekt, just met me know

Groetjes

ter info: ik (28 v uit Gent) plan tsn 7 en 31 oktober een reis met n paar mensen, ws richting ecuador (combi van avontuur met relaxen) - indien interesse mag je me steeds contacteren!

Al reisgenote gevonden?

Hallo,

Heb jij intussen al een reisgenote gevonden? Indien niet, dan moeten we es kennismaken.
Ik woon in Steenokkerzeel, ben 38 j en heb verlof van 13 september tot 28 september. Dat laatste weekend moet ik thuis zijn maar daarvoor sta ik zeker open voor een trip. Kan zowel een last-minute naar het zuiden zijn of een citytrip.
Ik ben wel geen zonneklopper. Af en toe wat relaxen aan het zwembad of aan zee is ok maar ik wil ook wel iets gezien hebben.
Je kan me makkelijkst bereiken via mail op [email protected].

Groetjes,
Karlien

Hey!

Ik zoek ook nog een reisgenoot om een ontspannen vakantie mee te beleven. Zeker met het slechte weer hier in Belgie van de afgelopen weken ben ik vast en zeker op zoek naar een zonnige bestemming!

Laat me gerust iets weten op [email protected].

Wie weet tot binnenkort?

Groetjes

Jeroen

Hey,

Ik ben een vrouw van 27 en zou heel graag nog een last minute doen. Tussen 22 en 30 september kan ik vertrekken. Mijn bedoeling is echt zonnen, relaxen, eten, drinken en af en toe een feestje bouwen... Een uitstapje kan ook hoor..
Dus als jij kan in die periode, let me know! [email protected]

Groetjes,
Vanessa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan