Lady's voor een last minute naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroke27

Member
Hey, ik ben nog steeds op zoek naar lady's die graag op deze zomer nog op vakantie willen gaan… een last minute doen. Aangezien het weer niet veel wil beteren.
Liefst mensen tussen de 22-30 jaar, ikzelf ben 27 en zoek mensen van omgeving Antwerpse Kempen omdat dat eenvoudiger is om af te spreken… ik hoop echt nog iemand te vinden. Zou leuk zijn.

Groetjes carolien

Waar naartoe speelt niet echt een rol als er maar zon is :-) ik hou wel van een beetje comfort dus liefst geen kampeerders :)

Hey Carolien

Ik zag je berichtje en ben ook op zoek naar reisgenootjes om samen mee op vakantie te gaan. Ikzelf ben 23 jaar, maar kom wel niet uit de Kempen.
Hoe zou een vakantie voor jou er moeten uitzien: cultuur, aan het strand liggen, shoppen, uitgaan, excursies, ...? Ikzelf vind het toch belangrijk dat iedereen zijn vakantie ongeveer hetzelfde wilt indelen.

Groetjes
Sofie

ik wil ook last-minute naar Spanje, Italië of naburige landen (in juli).
Ik spreek niet goed Nederlands, vooral Engels.
Ik woon in Brugge en ben 30 jaar.

ik wou langs deze weg toch even laten weten dat ik via dit forum dus iemand gevonden had. We hebben een leuk reisje naar Turkije gemaakt en is zeker voor herhaling vatbaar!
Nooit gedacht dat ik hier iemand zou vinden die hetzelfde idee heeft van een vakantie.
Iedereen die nog iemand zoekt succes!!

groetjes caroke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan