Lange, verre reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

marieker

New Member
Hey iedereen!

Ik ben 25 jaar en binnenkort werk ik 3 jaar. Ik heb het gevoel dat het nu of nooit is om een lange, verre reis te doen.
Dus mijn doel/plan is om rond november 2014 te vertrekken voor enkele maanden om de wereld te zien.
Welke landen heb ik nog niet beslist dus er is nog veel mogelijk :)
Mijn interesse ligt vooral bij natuur en cultuur.
Iemand interesse om mee te gaan, ook al kun je maar enkele maanden? Zou super zijn om met enkele mensen te vertrekken :)

Marieke!

verre reis

hello!
ik zit ook met het idee om eens ver weg te gaan, gewoon om de sleur hier wat te doorbreken.
ik werk wel maar kan er gerust enkele maanden tussenuit.

na waar zou je willen gaan? zuid oost azie spreekt mij erg aan maar is niet een noodzaak.

ben 26, actief, sportief en avontuurlijk. en uit antwerpen.

groeten,
nathan

Hey Marieke en Nathan

zijn er al concrete plannen gemaakt?
Ik ben van plan om ergens volgend jaar voor 3 maanden naar Latijns Amerika te gaan .

Misschien iets meer over mezelf ik ben 32 en een toch wel redelijk ervaren reiziger
Wil je meer weten shoot

Wel ik zat te denken aan Colombia Peru en Bolivia
Met andere woorden prachtige natuur en Cultuur
Machu Picchu La Paz en boliviaanse zoutvlakten staan alvast op mijn lijstje

Wat zijn jouw gedachten

Dag Tim

Daar wil ik zeker naartoe.
Daarnaast spreken ook Australie, Canada, Cuba, Rusland en Nieuw-Zeeland me ook aan :)

Marieke

Dag Tim

Daar wil ik zeker naartoe.
Daarnaast spreken ook Australie, Canada, Cuba, Rusland en Nieuw-Zeeland me ook aan :)

Marieke

Ik plan een groepsreis in de zomer van 2014 in het Westen van Canada (2-3 weken). We zijn momenteel met 3; als er geinteresseerden zijn kunnen we eventueel samen gaan waarna sommigen nog kunnen doorreizen naar de VS met een auto ofzo. Voor sommigen is de reis beperkt tot 2-3 weken en anderen kunnen het verlengen :)

Graag hoor ik van geinteresseerden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan