Booking.com

Last call: snorkelbuddy voor trip naar Egypte gezocht (21/9 - 1/10)

Michele75

New Member
Welke snorkelfanaat (M/V), leeftijd tussen de 25 -65 jaar , heeft zin om eind september mee te gaan richting Marsa Alam (Egypte)?

De reisdata zijn niet flexibel, ik heb nl. al geboekt. (via restplatzboerse.com). Ik vind t echter niet erg mocht je iets langer of minder lang kunnen gaan.

Het gaat over een trip van 10 dagen naar een resort nog 120km ten zuiden van Marsa Alam, Wadi Lahmy Azur Resort. Vertrek van Dusseldorf op 21/9 en terugkomst op 01/10. Vlucht, transfer en soft all inclusive hotel inbegrepen. Totaal prijs: ongeveer €750 per persoon op basis van 'n 1- persoonskamer. Verwacht echter geen grote luxe bovenwater. Hier is het onder het wateroppervlak te doen!

Doel: snorkelen, snorkelen en nog meer snorkelen! Het zou dus fijn zijn als je een vrij goede zwemmer bent en de nodige snorkelervaring hebt (Duiken kan ik helaas niet meer vanwege een probleem met mijn oren). Leeftijd vind ik niet belangrijk :) Ikzelf (V) ben 43 jaar en vrij sportief aangelegd.

Heb je interesse of wil je meer info over het resort of de reis, dan laat maar een berichtje achter :)

Bijlagen

Atina

New Member
Hello ik ben snorkelfanaat ga al 10 jaar naar lahamy of Shams Alam zijn de beste huisriffen er zitten dujongs en reefsharks ga altijd voor een week en snorkel van morgens tot avonds heb vele fotoos en snorkel met volgelaatmasker. Ga altijd in het voorjaar of najaar ben dit jaar in voorjaar geweest zoek iemand voor 2020 voor of najaar want mijn zoon gaat naar ergens anders op reis.in 2020 ga ik naar Wadi el gemal natuurreservaat PRACHTIG rif heel de week snorkel feest heel mooie vissen !

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan