Mijn naam is Sigrid (24) en opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20 en 30 jaar die het leuk vindt om last minute een paar dagen met mij weg te gaan. Ik dacht zelf aan Kaapverdië en had al iets leuks gezien! Echter is het wel heel last minute, want ik zou op 10 september al willen vertrekken.
Mocht je interesse hebben, stuur mij gerust een berichtje!
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, in oktober kan en wil ik ook nog weg! let me know als je zin hebt om lekker de zon op te zoeken, een andere bestemming dan Kaapverdië vind ik ook prima.
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, in oktober kan en wil ik ook nog weg! let me know als je zin hebt om lekker de zon op te zoeken, een andere bestemming dan Kaapverdië vind ik ook prima.
Ola Sigrid
Ik heb eind oktober, begin nov 2 weken vrij.
Ik zat (eer)gisteren al te zoeken naar een leuk last minuutje ... heb jij al een locatie in gedachte? En een reispartner? Wanneer ben jij vrij dan?
Groetjes, Moon
Hey wat jammer nou ... kom je zelf van Kaapverdié?? Omdat je daarheen wilt gaan... volgens mij een heel mooi eiland met prachtig blauw zeewater. Jij bent de week dáárvoor al vrij, daarom kan je niet?
Hey wel jammer natuurlijk! We hadden het heel leuk gehad, als we samen op vakantie zouden gaan. Als ik andere mensen mag geloven ... ben ik gezellig en maak ik er een feest van.
Weet je al wanneer je volgende vakantie is, Sigrid? HEb je dan al een bestemming op het oog??