Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Last last minute trip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sigrid

Member
Hoi reizigers,

Mijn naam is Sigrid (24) en opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20 en 30 jaar die het leuk vindt om last minute een paar dagen met mij weg te gaan. Ik dacht zelf aan Kaapverdië en had al iets leuks gezien! Echter is het wel heel last minute, want ik zou op 10 september al willen vertrekken.

Mocht je interesse hebben, stuur mij gerust een berichtje!

Liefs, Sigrid.

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, in oktober kan en wil ik ook nog weg! let me know als je zin hebt om lekker de zon op te zoeken, een andere bestemming dan Kaapverdië vind ik ook prima.

hai ik gezellige meid zou ook willen en kunnen heb je een prive bericht gestuurd grt mar

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, in oktober kan en wil ik ook nog weg! let me know als je zin hebt om lekker de zon op te zoeken, een andere bestemming dan Kaapverdië vind ik ook prima.
Ola Sigrid
Ik heb eind oktober, begin nov 2 weken vrij.
Ik zat (eer)gisteren al te zoeken naar een leuk last minuutje ... heb jij al een locatie in gedachte? En een reispartner? Wanneer ben jij vrij dan?
Groetjes, Moon

Hi Moon!

Dankjewel voor je berichtje. Zelf heb ik Kaapverdië in gedachte, maar helaas is de enige week dat ik niet beschikbaar ben... eind oktober

Hey wat jammer nou ... kom je zelf van Kaapverdié?? Omdat je daarheen wilt gaan... volgens mij een heel mooi eiland met prachtig blauw zeewater. Jij bent de week dáárvoor al vrij, daarom kan je niet?

Hey wel jammer natuurlijk! We hadden het heel leuk gehad, als we samen op vakantie zouden gaan. Als ik andere mensen mag geloven ... ben ik gezellig en maak ik er een feest van.

Weet je al wanneer je volgende vakantie is, Sigrid? HEb je dan al een bestemming op het oog??

greetz Moon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...