Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Last minute april

Status
Niet open voor verdere reacties.

IsabelleV

New Member
Zijn er mensen geïnteresseerd in een last minute naar de zon in april?
Ik ben een aangenaam en vlot persoon van 31, maar wil er graag even tussen uit, en met 2,3,.. lijkt mij dit altijd fijner
Ik dacht zelf aan Europa, of Noord Afrika, waar het weer maar mooi is.
Zou zeer snel kunnen vertrekken.

Hit me up!

hai ahi

ik gezellige meid wil ook graag ff naar de zon heb wel een kindje van 1.5 jaar

maar eeen combi vakantie prima
grt

Ha Isabelle, ik ga graag mee.
Ik was van plan met iemand naar Malta te gaan, maar die heeft me vandaag laten weten helaas belemmerd te zijn.
Ik heb erg behoefte aan er tussenuit. Beetje combi van cultuur, natuur en ontspanning, met gezelschap.

Groetjes,
Suze (37)

Hey hallo,
Een reisje naar de zon op korte termijn zie ik wel zitten, en heb ik ook nood aan, ik ben 40 uit de buurt van Aalst,
Zijn hier allemaal dames, maar geen nood, ik val op jongens mischien is dat een geruststelling lol
Malta, griekenland of nog ergens anders is allemaal goed, beetje rekaxen, wat uitstapjes en vooral genieten

Groetjes
Kristof

Hallo dames,

Hebben jullie al een reis geboekt of nog niet? Ik wil me wellicht aansluiten. Ik ben 41 jaar en gezelligheid / lol spreekt mij zeker aan. Relaxen, drankje, dansje ben ik zeker voor in. Vakantiebestemming in overleg prima.

Groet, Kimberly

De reis is nog niet gepland nee.
Ik ga nog graag, en blijf erg geïnteresseerd in Malta.
Een combinatie aan cultuur, natuur en ontspanning.
Misschien 10 mei, of 20 mei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...