Last Minute Augustus

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Caroline C, 5 aug 2018.

Tags:
  1. Caroline C

Caroline C New Member

Hoi allemaal,
    Ik zou graag er nog even tussenuit gaan voor een aantal dagen en heb net dit forum gevonden. Ik heb al heel wat gereisd, meestal gewoon met de rugzak en we zien wel hoe het verder verloopt, maar vind het op zich wel een leuk idee om gelijkgestemde reispartners te vinden via deze weg. Ik kan als het ware morgen (6/8) vertrekken en zou de 17de augustus moeten terug zijn. Iemand die last minute hetzelfde idee heeft:)?
    Ik zou misschien graag richting Griekenland gaan maar alle suggesties zijn welkom.

Groetjes
    Caroline

2. Pablo

Pablo New Member

Hallo Caroline,

ik ben ook van plan in Augustus een last minute te boeken naar Griekenland of Turkije met een vriend, zo als het er
    nu naar uit ziet kan hij niet meegaan. Mocht je interesse hebben samen op reis te gaan hoor ik dat graag.
    groetjes,
    Pablo

3. azdin

azdin New Member

Hoi Pablo

Welke datum wil je vertrekken ?

4. Pablo

Pablo New Member

Hallo Azdin,

Ik kan elk moment vertrekken maar wil op of 1 sept weer terug zijn.

5. azdin

azdin New Member

Ok jammer

Ik heb van 25 aug vakantie helaas. Toch bedankt.

6. Edith De Baere

Edith De Baere New Member

Hallo, we vertrekken morgen of zondagochtend naar Kroatiƫ, er is zowel in de auto als in het vakantiehuisje nog plaats, ik ben wel een jonge moeder met drie grote kinderen. Maar we zijn gewoon om te reizen en maken graag plezier enzovoort,...

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie