Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

last-minute augustus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nieke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieke

Member
Hoi ik ben een 32-jarige vrouwelijke single. Ik ben op zoek naar een reisgenoot(e)
en heb vakantie in de eerste 3 weken van augustus. Heb niet een echte voorkeur voor een vakantiebestemming ( zou wel eens naar Portugal willen) wel binnen europa en een budget van ongeveer 800 euro. Ik dacht aan een reisje voor max.10 à 14 dagen. Ben al op groepsreis geweeds met Joker, maar zou het deze keer liever wat rustiger aan doen.
Liefst niet naar een superhete of supertoeristische plek.
Hou zelf van wandelen, fietsen, culturele uitstapjes, plaatselijke regio verkennen... Zoek een reisgenoot met dezelfde interesses en een rustig karater geen discotheek type wil uitgerust terugkomen.

interesse

Hoi Nieke,

je berichtje spreekt me wel aan; ik zou ook nog wel een weekje op vakantie willen naar het zuiden in augustus; ook ik ben een rustig type met interesse in wandelen, bezoekjes, etentjes, ...
Maar: ik ben wel 53 jaar...
Als je nog interesse hebt, zend je me dan een privé-berichtje?

groetjes,
Eric.

Hey Nieke,

Ikzel ben ook 32 en eveneens singel. En ik zou ook wel in Augustus op reis willen gaan.
Je bestemming en activiteiten zie ik wel zitten.

Let me know als je nog iemand zoekt.

Groetjes,
Gitaristje

Hoi niecky,

leuk om te horen dat je nog reisgenoten zoekt.Ik kan enkel de eerste week van augustus;Laat maar iets hoten of je het ziet zitten.

groetjes stan

Hallo Nieke,

Ik zou graag begin augustus een avontuurlijk reisje maken met men 4x4 richting het zuiden (of het noorden - ik ben er nog niet echt uit) maar Portugal lijkt me wel wat. Ikzelf ben 30jaar, sportief,en deel je interesses
Ik hou van een vakantie die een mix is van natuur en cultuur, actief maar ook een beetje relax

groetjes

Frederic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...