last minute begin maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa01

Member
Hey,

Ik ben een vrouw van 32 en zou graag de tweede week van maart een weekje naar de zon gaan. Het liefst naar Egypte omdat de prijs kwaliteit daar nu gewoon heel hoog ligt, maar een andere bestemming kan ook. Voor mij is het wel vooral de bedoeling de hele dag aan het zwembad/strand te liggen en s avonds gezellig een glaasje te drinken of op stap. Een excursie kan eventueel natuurlijk ook.

Iemand zin om mee te gaan? (Liefst een vrouw of anders een groepje met verschillende mensen)

Hey,

Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben op zoek naar een reisgenote voor februari - maart.
De regio maakt mij niet zoveel uit, maar ben wel toe aan een relax-vakantie met af en toe toffe activiteiten.
Indien je interesse hebt, laat maar weten.

Hey girls,

Ik ben Merjem, 30jr en wil ook dolgraag een weekje er tussenuit. En ik had ook Egypte in gedachten ;) Dus let me know
if you're still interested! Groetjes

Hey Vanessa en/of co, ik ben ook een vrouw van 32, de periode die jij voorstelt moet ik werken.
Maar moest je zin hebben om later eventueel op reis te gaan (ik heb verlof vanaf 22/07 tot en met 8/08) of es een last minute citytrip of zo in April heb ik ook nog 4 dagen vrij (naar tschijnt is Barcelona de moeite)...ik ben van West Vlaanderen, zou leuk zijn moest je eveneens van die regio zijn, kunnen we eens afspreken. Ik sta zeker open voor een groepsreis met mensen van ongeveer dezelfde leeftijd. . Volgende landen zou ik zeker zien zitten: Italiê, Kroatië, Griekenland, Spanje Costa del sol, Portugal en naar het schijnt het prachtige Ierland.

Hey,

Ikzelf ben uit Vlaams-Brabant, maar vindt het niet erg om een beetje te "reizen" om eens af te spreken. Misschien moeten we eens allemaal samen afspreken.
In april kan ik ook enkele dagen verlof nemen en dan zie ik een citytrip zeker zitten. Vooral italië en Griekenland zie ik zeker zitten.

Hey girls,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al een paar keer met onbekenden op reis geweest en dat is altijd goed meegevallen. Maar ik spreek nooit op voorhand af, daar heb ik nu eenmaal weinig tijd voor. Meestal bekijk ik gewoon de foto's op facebook en zoeken we online samen een reis. Dus als jullie dat interesseert mag je mij altijd een privé bericht sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan