Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Last minute Ibiza juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

nnelg52

New Member
Hey,

ik ben een laatstejaars student te antwerpen en ben er 22. Ik droom er al enkele jaren over om op vakantie te gaan naar Ibiza. En dit jaar ziet het ernaar uit dat ik eindelijk mijn valiezen ga inpakken om naar dit prachtig eiland te vliegen. Het zal een last minute booking worden en aangezien ik nog een student ben een beetje budgetvriendelijk.

Hiervoor zoek ik een reisgenote (of een groepje jongens/meisjes gemengd) die het ziet/zien zitten om samen met mij een onvergetelijke ervaring op te doen. Uw leeftijd speelt geen rol zolang je u vanbinnen nog jong voelt en bruist van het leven (wel 18+ aangezien dit de minimumleeftijd is in de clubs)
Wat ik wel belangrijk vind is dat jij een levensgenieter en een ruimdenkende persoon bent (ik heb een afkeer van conservatieve personen).

Overdag een cocktail aan een bar, zonnen op het strand, een wandeling maken, een lekker restaurantje zoeken om zo 's avonds volledig los te gaan in 1 van de vele clubs tot vroeg in de morgen.
Ik ben een enorme liefhebber van house muziek, maar daar zal zeker geen tekort aan zijn.

Zie je dit zitten of wil je meer weten, laat het mij dan weten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...