last minute juni bestemming bespreekbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

david vanhout

Active Member
hoi iedereen,

Zoek een reisgenootje (m/v) om een weekje naar de zon te trekken juni/juli/augustus. de periode en bestemming maakt niet uit als ik er maar even tussenuit kan ;-).

groetjes David 38 jaar

Hallo David,

ik lees wat lager dat je met de wagen naar Spanje wil gaan in augustus,
naar waar zou je gaan? komt wel duur uit met peage en benzine tenzij je met enkelen de kosten deelt

heb eventueel wel interesse
ben 45 jarige sportieve man uit Leuven, interesse in kultuur en bezienswaardigheden, lekker eten, cafétjes, af en toe wat uitgaan mag ook eens of een strandje...ik spreek ook een aardig woordje spaans

Laat maar weten als interesse of vragen,
reissmurf

Heey David , hier ook heel veel intresse liefst juni ,das goedkoper ;),ik zou heel graag all in , zon , zee & strand , ons laten bedienen , genieten & rusten.;) ... liefst Turkije , maar Griekenland of Tunesie is ook oke .... ik ben 28 v Antwerpen , hou niet vn uitgaan , ben wel iemand die graag meedoet met het Animatie team mr eig is het gewoon met boek , cocktail , zonnebril , ligzetel ...en ik zen content xxx

hey Lalike voor mij past juni ook het best en natuurlijk ook goedkoper(y). Voor mij hoeft uitgaan ook niet ik maak wel eens graag een wandelingske maar lig even graag aan het zwembad met een boek en s'avonds gewoon een terrasje in het hotel of in het dorp Natuurlijk met een all in is da ook goedkoper in het hotel;). En de bestemming is zeker bespreekbaar als we maar plezier maken. Je mag reageren op mijn e-mail [email protected]

Groetjes David
ps; ik ben van Lier dus da valt al mee (y)

Hallo David,

ik lees wat lager dat je met de wagen naar Spanje wil gaan in augustus,
naar waar zou je gaan? komt wel duur uit met peage en benzine tenzij je met enkelen de kosten deelt

heb eventueel wel interesse
ben 45 jarige sportieve man uit Leuven, interesse in kultuur en bezienswaardigheden, lekker eten, cafétjes, af en toe wat uitgaan mag ook eens of een strandje...ik spreek ook een aardig woordje spaans

Laat maar weten als interesse of vragen,
reissmurf

hey reissmurf sorry voor augustus heb ik al 4 personen gevonden om naar spanje te rijden

Hoi ,
Ik zoek iemand die zin heeft in rondreis met huurwagen op Kreta . Ik zou het eiland willen verkennen op eigen tempo en wil dan ook genieten van uiteenlopende toffe zaken . Dat mag strand , cultureel , uitgaansleven , het maakt niet uit . We kunnen vooraf of ter plaatse bespreken in overleg wat we het liefst willen doen . Het vliegtuig boeken we vooraf in samenspraak . Ook de huurwagen en eventuuel eerste nacht boeken we vooraf . Kleine hotels of gezellige B&B lijken me het tofst om te overnachten . Spreekt deze trip u aan laat dan gerust iets weten . Vele groetjes tot hoors hé zeg :) :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan