Last minute midden augustus ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

falolian

New Member
Zin in een last minute midden augustus? Ik ben vrij van 15/08 tem 29/08 ik zou graag naar de zon gaan (griekenland, turkije, marokko, kroatië, ...) iemand zin om mee te gaan?

Johan :cool:

Hey Johan,

vond Kreta wel leuk via jongerentravel? Zo de laatste week van augustus? Niks voor jou ook? Zoek nog mensen die er ook naar toe gaan.

Hey Johan,

vond Kreta wel leuk via jongerentravel? Zo de laatste week van augustus? Niks voor jou ook? Zoek nog mensen die er ook naar toe gaan

Hey Wesley + johan

Heb je andere reply in topic jongerentravel ook gelezen. Had ook in gedachten met jongerentravel te gaan. Heb daarover verschillende reacties gehoord, maar over het algemeen wel OK. Ik ben nu net een maand 24 jaar oud en dacht aan Griekenland (Kreta) of Turkije voor eind augustus of/en begin september.

groeten Maarten

ps mail?

Laatst bewerkt:
Hey Maarten,

mail maar naar [email protected] of voeg me toe op msn. Ik zal er 24 zijn in december.

Johan, denk dat 28 niet te jong is voor jongerentravel is hoor, je moet maar eens op die mensen hun site gaan kijken, staan nog veel reacties op van mensen die ouder zijn. Daarbij, hoe oud voel je je?

wesley

Hey,

Had een vakantie gepland met een vriendin maar daar is via haar werk dus iets tussengekomen. Ik ben vrij in de periode van 17 augustus tot 1 september.

Ben echter wel van het vrouwelijke geslacht:) Ben 32 uit Gent, een levensgenieter die houdt van plezier maken. Mijn idee van vakantie: een zonnige bestemming, lekker drinken, eten, wa luieren, uistapje maken en s avonds plezier maken .

Indien je interesse hebt, lemme know

[email protected]

Peggy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan