Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

last minute naar de zon SEPTEMBER

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijrtak

New Member
Ben 28-jarige Oost-Vlaamse die er dringend tussenuit moet! Ik kan vandaag nog vertrekken, zolang ik voor 23 september terug ben
De zon is een absloute must voor mij, een relax vakantie klinkt super, maar eveneens enkele dagen Rome staat op mijn verlanglijstje. Enige probleem zijn de kosten want een reis alleen kost zodanig veel dat ik er liever voor pas. Dus mijn voorstel: ben jij een m/v tussen 25 en 35 die houdt van de zon en impulsiviteit, die niet al te luxueus is ingesteld en zo snel mogelijk wil vertrekken ? Contacteer via het forum, NIET TWIJFELEN!!!!

hoi, uw mailtje komt als geroepen
* ik moet er ook zeer dringend tussenuit
* ik zou liefst nog volgende week vertrekken en wil ook voor 23/9 terug zijn
* ik heb serieuze behoefte aan een strand/zon vakantie
* ik ben 26 jaar
* bestemming is minder belangrijk, zolang er maar veel zon, strand, ontspanning en plezier is

ik ben van Leuven. Je kan me een mailtje sturen op subfusion5@hotmail.com

groetjes,

malmo

:frown: geen goed nieuws hier - reis kan niet doorgaan voor mij --> leuk van al de reacties echt waar!
De gelukkigen onder ons die wel vertrekken: geniet er dubbel en dik van en stuur een viruteel kaartje !

:frown: geen goed nieuws hier - reis kan niet doorgaan voor mij --> leuk van al de reacties echt waar!
De gelukkigen onder ons die wel vertrekken: geniet er dubbel en dik van en stuur een viruteel kaartje !

spijtig voor jou! ik hoop dat ik u een kaartje ga kunnen sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...