Last minute naar de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin B

Member
Ik ben Erwin, een slanke en jonger uitziende man van 51 en 1.85m.
Ik rook niet, en ik heb geen piercings of tatoeages.

Ik heb mijn verlof nog niet opgenomen, dus ik ben vrij flexibel in de reisperiode.
Maar ergens in Augustus of September wil ik graag naar een zonnige bestemming. Ik hou van de natuur en o.a. van fotograferen.
Het land verkennen dmv excursies, maar ook af en toe luieren aan het strand. En ‘s avonds lekker uit eten gaan.
Ik wil graag in een hotel aan zee verblijven.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Azoren, naar het eiland Sao Miguel. Maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.
Als je het leuk lijkt om met mij op vakantie te gaan dan verneem ik graag iets van je.
Laat maar weten waar je naar toe zou willen.

Groet,
Erwin

Ik ben Erwin, een slanke en jonger uitziende man van 51 en 1.85m.
Ik rook niet, en ik heb geen piercings of tatoeages.

Ik heb mijn verlof nog niet opgenomen, dus ik ben vrij flexibel in de reisperiode.
Maar ergens in Augustus of September wil ik graag naar een zonnige bestemming. Ik hou van de natuur en o.a. van fotograferen.
Het land verkennen dmv excursies, maar ook af en toe luieren aan het strand. En ‘s avonds lekker uit eten gaan.
Ik wil graag in een hotel aan zee verblijven.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Azoren, naar het eiland Sao Miguel. Maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.
Als je het leuk lijkt om met mij op vakantie te gaan dan verneem ik graag iets van je.
Laat maar weten waar je naar toe zou willen.

Groet,
Erwin

Hallo Erwin,

Ik zoek nog een reispartner voor in het najaar op vakantie te gaan.
Heb enkele leuke bestemmingen gevonden bij Kras, dit zijn reizen voor singles.
Daar ik het toch wel heel spannend vind om heel alleen te gaan, zou het fijn zijn om al met 2 te kunnen vertrekken, kunnen we nog
andere mensen leren kennen.
Heb je hier interesse voor ??
Ik hoor het graag,
Groetjes,
Kaatje

Goedemorgen Kaatje,

Leuk dat je op mijn oproep reageert.
Ik heb inmiddels een vakantie geboekt, maar ik sta zeker open voor nog een bestemming.
Welke leuke bestemmingen hebben jou interesse?
En wanneer zou je met vakantie willen en hoe lang.

Ik hoor graag iets van je.

Groetjes,
Erwin

Hoi Erwin,

Ik zou heel graag in december gaan, met de feestdagen in een ander land in de zon, lijkt me heerlijk.
Weet niet of dat voor jou haalbaar is ??
Dan heb ik interesse voor Sri Lanka, ben ik vorig jaar geweest met een vriendin, prachtig, wil ik zeker nog eens heen.
Ook Curaçao staat ertussen, lijkt me ook de moeite.
Kijk zelf even, is bij Kras, single reizen aanklikken.
Heb nog veel vakantie staan, ik zou van 10 dagen tot 3 weken kunnen.
Ik hoor het wel,

Kaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan