Ik ben een vrouw van 27 en zou graag na 21 sept een last minute naar de zon boeken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Griekenland, Spanje of Turkije en ik vind steeds wel een all in vakantie voor 400 euro pp. Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Mijn bedoeling is echt zonnen, lekker eten en drinken en een paar keer op stap gaan. Maar niemand zegt dat je alles samen moet doen natuurlijk...
Dat is in elk geval wat ik ook in gedachten heb! Zeker met het minder goeie weer de laatste weken hier ben ik zeker op zoek naar een leuke ontspannen vakantie. Je mag me altijd iets laten weten op mijn email nonkelkop@hotmail.com.
Ik ben een vrouw van 27 en zou graag na 21 sept een last minute naar de zon boeken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Griekenland, Spanje of Turkije en ik vind steeds wel een all in vakantie voor 400 euro pp. Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Mijn bedoeling is echt zonnen, lekker eten en drinken en een paar keer op stap gaan. Maar niemand zegt dat je alles samen moet doen natuurlijk...
ik ben naar net hetzelfde als jij op zoek. ik zou alleen ten laatste 26 september terug moeten zijn. laat gerust weten of je interesse hebt. ik ben een 26-jarige man uit Leuven (e-mail: subfusion5@hotmail.com)
Ik ben een vrouw van bijna 33 en zoek precies hetzelfde!! Tijd, lokatie en prijs sluiten ook aan bij mijn wensen. Hoor graag van je. Enne idd niet alles (of niets) hoeft samen. Maar zou wel gezellig zijn denk ik
Ik zie dat dit bericht al van 2008 is.... maar evengoed. mocht je dit jaar weer willen