Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Last minute naar de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sadrina

New Member
Hallo, ik ben een 24-jarig meisje uit asse, vl-b en zoek dringend een reispartner om vd maand september een week naar de zon te vertrekken, het liefst naar kreta. Zin om mee te gaan, laat dan gauw iets van je horen

sadrina_7@msn.com

Heb je al concrete plannen en wat voor een reisgezel zoek je? Ikzelf ben 31 wat misschien te oud is en heb een go-with-the-flow ingesteldheid maar ben bijvoorbeeld geen strandligger.

greetz

Heb je al concrete plannen en wat voor een reisgezel zoek je? Ikzelf ben 31 wat misschien te oud is en heb een go-with-the-flow ingesteldheid maar ben bijvoorbeeld geen strandligger.

greetz

Hallo Jurgen

Ik zoek iemand tof die zich graag amuseert. Man, vrouw, speelt geen rol en 31 vind ik zeker niet te oud. Heb nog geen echte plannen. Kben avontuurlijk, wil graag van alles bezichtigen en ontdekken, maak graag plezier en ben niet het type dat uren ligt te bakken in de zon. Vind ik saai en ongezond.
Wil je meer weten, dan hoor ik graag nog iets van je en mag je me mailen, sadrina_7@msn.com, hopelijk tot dan!

Grtz

Wanneer zou je van plan zijn om te gaan, de derde week of de vierde week van september? Ikzelf ben 32 jaar en zou het misschien wel zien zitten, alleen het is echt wel nog op het laatste nippertje om een reisje te boeken. Maar gelukkig zijn er nog last minute vakanties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...