Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

last minute naar zonnige bestemming --> meisje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linne

New Member
Hey,

Ik ben een bijna 20 jarig meisje uit Oost Vlaanderen. Ben op zoek naar een reisgenote (meisje tot 27 jaar) om samen een last minute (?) te boeken om er een weekje vantussen uit te zijn. Zelf hou ik van eens naar een marktje gaan, gaan shoppen, 'n naburige stad te bezoeken, rustig relaxen aan het zwembad/strand, 'ns gaan wandelen, lekkere cocktail drinken, ... Een combinatie van een rust-actieve-culturele vakantie is dus mogelijk. Ik ben absoluut geen moeilijke, dus alles kan

Stuur me een e-mailtje oOlinneOo@gmail.com of een Priveberichtje of hieronder replyen gaat ook natuurlijk!

Groetjes,

Lin

Laatst bewerkt:
hey,

ik zoek een reisgenoot om tussen 10 en 23 september mee naar turkije te gaan. Een vriendin van mij werkt daar in een hotel, club turban, en ik zou haar graag nog eens gaan bezoeken. Alleen is het wat te duur om alleen te doen.

Hey,

Ikzelf heb vrij tot 19 september... Wat voor een budget reken je? Anders mag je ook altijd mailen naar men e-mail adres...

Groetjes,

Lin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...