Last minute reisgenoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farfalla

New Member
Hallo iedereen

Ik zoek een last minute reisgenoot aangezien ik en mijn partner uit elkaar zijn gegroeid.
Ik kan vanaf 13 juli en ik begin terug 7 augustus te werken.
Zelf ben ik een 30jarige vrouw van Limburg ik hou van avontuur, nieuwe plaatsen te ontdekken.
Bestemming maakt niet uit, onderling te bespreken.

Groetjes
Selina

Hoi Selina,, ik las net je oproepje.. en ben zelf van plan om een vakantie niet al te ver te gaan boeken bv naar Frankrijk bretagne of in Duitsland in de Eifel en te genieten van de natuur, cultuur . Dit omdat ik zelf al weg ben geweest in juni en het dus niet al te duur wil maken...
Ik ben zelf een 39jongeman van Brabant..

hallo ik ben christophe 21 jaar, en ik weet niet of ik al te oud ben voor deze oproep maar ik kan altijd eens probere he. ik ben namelijk ook op zoek naar een reisgenoot voor bestemming binnen de eu en alle inclusief jullie of augustus.

als je intresse hebt laat gerust iets weten

Hallo iedereen

Ik zoek een last minute reisgenoot aangezien ik en mijn partner uit elkaar zijn gegroeid.
Ik kan vanaf 13 juli en ik begin terug 7 augustus te werken.
Zelf ben ik een 30jarige vrouw van Limburg ik hou van avontuur, nieuwe plaatsen te ontdekken.
Bestemming maakt niet uit, onderling te bespreken.

Groetjes
Selina
Ik hou ook van avontuur,nieuwe plaatsen ontdekken.Ik dacht aan een roadtrip te maken met mijn auto door oostenrijk of onderling te bespreken.Ik kan vlug vertrekken.Ik ben een jongeman van 47 jaar van Lier.Ik ben niet uit voor een relatie gewoon samen reizen als maatjes.gelieve een mailtje te sturen naar [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan