Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

last-minute reisgenootje naar de zon (laatste week juli)

• Onderwerp starter Onderwerp starter sahin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sahin

Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot/ reisgenote om een last-minute te boeken richting zon (voor de snelle beslissers!!)
Periode: vertrek ergens laatste week juli,duur 8 dagen
Bestemming: Turkije, Tunesië, Marokko,...waar de zon schijnt!

Gewoon relaxen aan het zwembad/ strand, een excursie boeken om de omgeving te verkennen gezellig iets drinken of een stapje zetten.
Alles kan maar niets moet!

Zelf ben ik 26j, vrouw uit West - Vlaanderen

Zin om mee te gaan... laat me gerust iets weten!

last minute naar de zon

Hey,
Ik ben een 35 jarige man, ook wonende in West-vlaanderen.

Ik ben me suf aan het zoeken op internet voor een reisje van een week, de eerste week van augustus ( vertrekken 30 of 31 juli). Jordanie spreekt me enorm aan evenals costa rica of zanzibar, zelfs Griekenland of Egypte.
Kortom waar de zon schijnt en er wel iets te zien is....

Mocht je zin hebben om samen ergens naartoe te gaan ( de grote kostenbesparing van niet-single op reis gaan in gedachten) stuur dan gerust een berichtje terug.

groetjes

Hoi hoi.

Eventjes kort voorstellen hé.
Binnenkort (22juli) ga ik voor 10 dagen naar kroatië (porec). Het is een reisje waarin een mix tussen relax, plezier en ontdekkingen niet mogen ontbreken. Een mengeling van toffe stadjes, marktjes, evenementjes, ...enz bezoeken. Met in de avond genieten van de voorbijgaande toeristen, gebeurtenissen,... En natuurlijk eens een stapke wagen hé. Kortom, niets moet. Maar veel ontdekkingen en herinneringen sla ik zeker niet af. Zegt dit je wat? Laat me dan gerust iets weten. Ik heb reeds geboekt. Maar er is nu nog plaats. Het is met de bus, kamer met ontbijt en kost nu nog 509 zonder verzekeringen. 1 Ding is zeker. Het is er nu goed weer! Zie gerust maar de weerkaarten.

Ps: Ben 25 m w-vl

Groetjes,
Vincent

Hey Vincent,

Ondertussen heb ik mijn reisplannen terug opgeborgen!
Alvast veel plezier in Kroatië!
Groetjes Sahin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...