Last minute reisje naar de zon in de week van 14 augustus 2017 (of tussen 22 en 31 augustus)

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Isabelle Dorny, 5 aug 2017.

1. Isabelle Dorny

Isabelle Dorny New Member

Hallo iedereen,

Ik zou graag een last minute reisje plannen naar de zon (liefst Spanje) in de week van 14 augustus. Aangezien mijn vriendinnen die dagen niet vrij kunnen krijgen, post ik hier een advertentie in de hoop dat ik toch het land nog kan verlaten in deze periode. Eventueel kan ook tussen 22 en 31 augustus. Suggesties zijn vrij. Reisgezelschap is vrij, maar liefst zou ik op reis gaan met een vrouw binnen dezelfde leeftijdsklasse (25-35). Interesse in een gezonde afwisseling tussen cultuur, avontuur en siƫsta.

Laat me maar iets weten. Ik ben benieuwd naar de reacties :)

Laatst bewerkt: 5 aug 2017

2. marco201

marco201 New Member

3. beny

beny New Member

isabelle ; ik reis naar griekenland donderdag 18 aug.
    als ik alleen reis kom ik ma 21 aug terug, als je mee wil blijf ik daar een week.
    ben blij met een babbelgenote, zonder bijbedoelingen.

4. Edith De Baere

Edith De Baere New Member

Hallo, heb je al iemand gevonden, wij vertrekken dit weekend naar Kroatiƫ, ik heb wel kinderen maar kan aangenaam verlopen, met de auto en ik heb een huisje gehuurd op een eiland dichtbij split,

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie