Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

last minute reisje vertrek 7/09

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maur1

New Member
Hey!
In de 2e week van september wil ik er graag tussen uit!
Ik heb geen concreet voorstel maar wel wat ideeën. Een voorwaarde is dat de zon er schijnt en ik verkies een mix tussen rust en activiteit. Het Gardameer lijkt me heel aantrekkelijk, een andere plaats in Italië, de Griekse eilanden of Kroatië spreken me ook aan. De uiteindelijke keuze is ook prijsafhankelijk. Mijn budget is 500 à 600 euro. Verblijven mag in een hotelletje maar een appartementje (check airbnb) vind ik even goed.

Het zou fijn zijn als iemand of meerdere zin heeft/hebben om mee te gaan. Zelf ben ik 24 jaar, een werkstudent met 2 vrije weken in september en heel veel zin om op reis te gaan. Grtjs!

Hallo,

Ik ben nog volledig vrij vanaf 7 tem 11 september (voorkeur), 14 tem 18 september (past iets minder) en 21 tem 24 september (moet tegen 18h terug thuis zijn).

Waar de reis naar toe gaat, maakt niet zoveel uit. Het is al moeilijk om iemand te vinden die vrij is wanneer ik vrij ben .

Voor de rest kan ik me volledig vinden in wat voor jouw vakantie is.

Groetjes, Sven

Ik heb de eerste 3 weken van september ook vrijaf, en nog geen plannen.
Sta open voor zowat alles. Mijn ideetjes:
- all-in Turkije
- citytrip Stockholm of New York (of iets anders)
- weekje Hong Kong, maar dit kost wat meer

Ben zelf 25 jaar uit Limburg (BE). Moest iemand interesse hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...