Last minute reizen in juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen12

New Member
Hoi,

Graag zou ik last minute nog een reis willen maken in juli (2017). Ik zat te denken aan een reis buiten Europa waar ik dan wat zou rondtrekken. Nog iemand die dit ziet zitten? Laat maar weten! Zelf ben ik 25j en zou het liefste met iemand (of meerderen) van ongeveer dezelfde leeftijd gaan.

Hoi! Ik ga halverwege juni een paar weken vrijwilligerswerk doen in Tanzania en wil daarna nog 3 weken reizen door het land (en zanzibar). Hiervoor zoek ik nog een reismaatje. Zin om mee te gaan?:) Ik ben 22 jaar en hou er wel van wat avontuurlijke dingen te gaan doen. Maar een dag lekker strandhangen op zanzibar vind ik ook helemaal prima!

Hey Allemaal!

Ik ben een vlotte en spontane jongen van 24 jaar en wil graag vanaf 4 juli 10 dagen op vakantie. De bestemming waar ik graag naartoe wil gaan is: uniek landschap, ver weg, en liefst warm (ben in februari reeds naar lapland geweest). Op de Domicaanse Republiek na sta ik dus voor alles open. Indien jullie wat meer willen afspreken mogen jullie mij altijd een mailtje sturen.

Cheers! :)

Hallo,

Ik vertrek 10 juli voor drie weken naar Indonesië, ga Java en Bali aandoen. Via openbaar vervoer (trein op Java) en verblijf in hostels. Op Bali wil ik graag de Gunung Agung beklimmen (is hoogste berg van het eiland). Verder genieten van landschap, uitstappen, beetje uitrusten ook.
Moest je ev interesse hebben, stuur maar pm.

Groetjes

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om in juli naar Indonesië te gaan. Maar ook Costa Rica staat al lang op mijn verlanglijstje. Omdat ik nog nooit in mijn eentje op reis ben geweest, niet echt ondernemend ben en liefst in een groep wil reizen, dacht ik mee te gaan met een groepsreis van Djoser of Koning Aap. Ik hou erg van natuur en zwemmen. Daarom gaat mijn voorlopige voorkeur uit naar een Koning Aap-reis naar de Sunda eilanden. Tijdens deze reis zijn er namelijk veel snorkel-gelegenheden. Ook de meren van de Kelimutu-vulkaan lijken me fantastisch. (Rondreis INDONESIË: SUNDA EILANDEN - 22 dagen)
Het zou leuk zijn als er wat leeftijdsgenoten meegingen. Ik ben zelf 27.

Wie interesse heeft laat me maar iets weten!

Veel groetjes,
Annelies

Hey !

Ik ben zelf ook opzoek naar reisbuddy om rond te trekken.
Ik zou normaal 30 juni vertrekken naar Portugal maar wegens omstandigheden kan mijn reispartner niet meer mee.
Gelukkig was er nog niets van tickets geboekt.
Wel stond de reis al volledig gepland. Van Faro naar Porto. en van snorkelen tot met Vespa gaan rijden.

Het is wel niet buiten Europa, maar ik wil ook gerust van deze reis afzien en een nieuwe organiseren.
Ik reis heel graag ! Maar het liefste niet alleen..

Groetjes !
Elien

Hoi hoi,

Ik ben ook op zoek naar iemand of meerdere personen om in juli te vertrekken. Voor mij maakt de bestemming niet uit zolang er wat te beleven valt. Ik ben 29jaar. Ik hou van avontuur, mooie landschappen en nieuwe mensen ontmoeten.

Hoi hoi,

Ik ben ook op zoek naar iemand of meerdere personen om in juli te vertrekken. Voor mij maakt de bestemming niet uit zolang er wat te beleven valt. Ik ben 29jaar. Ik hou van avontuur, mooie landschappen en nieuwe mensen ontmoeten.

Beste Samira

Heeft u al iemand gevonden?

Groetjes
Selina

Hoi,

Graag zou ik last minute nog een reis willen maken in juli (2017). Ik zat te denken aan een reis buiten Europa waar ik dan wat zou rondtrekken. Nog iemand die dit ziet zitten? Laat maar weten! Zelf ben ik 25j en zou het liefste met iemand (of meerderen) van ongeveer dezelfde leeftijd gaan.

BHallo Ellen

Heeft u al iemand gevonden om mee op vakantie te gaan.
Ikzelf ben 30 jaar en ik zoek last minute iemand om me te vergezellen.
Mijn verlof start 13 Juli tot en met 6 augustus

Selina

Hey !

Ik ben zelf ook opzoek naar reisbuddy om rond te trekken.
Ik zou normaal 30 juni vertrekken naar Portugal maar wegens omstandigheden kan mijn reispartner niet meer mee.
Gelukkig was er nog niets van tickets geboekt.
Wel stond de reis al volledig gepland. Van Faro naar Porto. en van snorkelen tot met Vespa gaan rijden.

Het is wel niet buiten Europa, maar ik wil ook gerust van deze reis afzien en een nieuwe organiseren.
Ik reis heel graag ! Maar het liefste niet alleen..

Groetjes !
Elien
Hey Elien

Ben je nog op zoek?

Groetjes

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om in juli naar Indonesië te gaan. Maar ook Costa Rica staat al lang op mijn verlanglijstje. Omdat ik nog nooit in mijn eentje op reis ben geweest, niet echt ondernemend ben en liefst in een groep wil reizen, dacht ik mee te gaan met een groepsreis van Djoser of Koning Aap. Ik hou erg van natuur en zwemmen. Daarom gaat mijn voorlopige voorkeur uit naar een Koning Aap-reis naar de Sunda eilanden. Tijdens deze reis zijn er namelijk veel snorkel-gelegenheden. Ook de meren van de Kelimutu-vulkaan lijken me fantastisch. (Rondreis INDONESIË: SUNDA EILANDEN - 22 dagen)
Het zou leuk zijn als er wat leeftijdsgenoten meegingen. Ik ben zelf 27.

Wie interesse heeft laat me maar iets weten!

Veel groetjes,
Annelies
Hey Anneliesh

Ben je nog op zoek?

Groetjes

Hoi! Ik ga halverwege juni een paar weken vrijwilligerswerk doen in Tanzania en wil daarna nog 3 weken reizen door het land (en zanzibar). Hiervoor zoek ik nog een reismaatje. Zin om mee te gaan?:) Ik ben 22 jaar en hou er wel van wat avontuurlijke dingen te gaan doen. Maar een dag lekker strandhangen op zanzibar vind ik ook helemaal prima!

Hoi
Zoek je nog iemand?
Groetjes

Hoi,

Dag Ellen

Zoek je nog iemand?

Groetjes

Ik ging begin juli een rondreis doorheen ongerept Europa maken met een kameraad, eventueel met de auto. Daar waren we nog niet uit. Echter, hij kan wegens omstandigheden niet mee. Er was nog niets geboekt. Eventueel ga ik zelfs alleen, maar toch pols ik hier eens of iemand interesse heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan