Ik had samen met 2 vrienden een short ski geboekt in Zakopane, Polen. Van vrijdag 20-01 tem dinsdag 24-01. We hebben een vlucht naar Krakau geboekt vanuit Eindhoven. Maar één van mijn vrienden heeft zijn ligamenten van zijn knie gescheurd en kan dus niet mee. Er is dus één plaats over.
De vlucht kost op dit moment 89 euro. Het appartement in Zakopane kost 88 euro (4 nachten). We zijn met 2 mannen van vooraan de 30 en zijn gemiddelde skiërs. Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag!
Hallo, puur uit nieuwsgierigheid, heb zeker intresse, weet alleen niet of ik het opt werk nog kan regelen, maar wanneer vertrekken jullie exact welke uren en wanneer terug? Zijn er nog kosten buiten skipas en eten dat er nog bijkomt? Mvg marnix
Hallo, puur uit nieuwsgierigheid, heb zeker intresse, weet alleen niet of ik het opt werk nog kan regelen, maar wanneer vertrekken jullie exact welke uren en wanneer terug? Zijn er nog kosten buiten skipas en eten dat er nog bijkomt? Mvg marnix
Hey Marnix, ik heb nog snel even gekeken en onze vlucht is nu wel een pak duurder geworden. Het is ook een optie om de naam op het ticket van mijn kameraad die niet mee kan aan te passen, maar dit kost € 120 extra. Dat is dan 180 euro voor een ticket. Maar daar valt wel over te onderhandelen aangezien mijn kameraad op dit moment zowel de vlucht als appartement moet betalen terwijl hij niet mee gaat.
Om van de luchthaven in Krakow tot in Zakopane te geraken moet er nog een trein en een bus genomen worden. Maar dit zal in totaal nog geen 15 euro kosten. Daarnaast uiteraard nog skimateriaal (€ 9 per dag), skipas en eventueel lokaal vervoer om aan de pistes te geraken.
Onze vluchten:
To Krakow : FR5891
Depart:
Eindhoven (EIN)
Date:
Fri, 20 Jan 17 Time: 13:25
Arrival:
Krakow (KRK)
Date: Fri, 20 Jan 17 Time: 15:15
From Krakow : FR5892
Depart:
Krakow (KRK)