Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Last minute Turkije

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa01

Member
Hallo,

Heeft er iemand zin om de eerste of tweede week van november mee een weekje
all in naar turkije te gaan? Hopelijk schijnt de zon daar dan nog en kunnen we er zoveel mogelijk van genieten. Ik ben een vrouw van 31 jaar.

Grtz

Hallo,

Heeft er iemand zin om de eerste of tweede week van november mee een weekje
all in naar turkije te gaan? Hopelijk schijnt de zon daar dan nog en kunnen we er zoveel mogelijk van genieten. Ik ben een vrouw van 31 jaar.

Grtz
dag vanessa,

ben single man 38j en zou me graag ook lastminute boeken (kan enkel vertrekken tussen 3/10 en 7/10). Op 15/10 moet ik terug gaan werken. grtjs philip

dag vanessa,

ben single man 38j en zou me graag ook lastminute boeken (kan enkel vertrekken tussen 3/10 en 7/10). Op 15/10 moet ik terug gaan werken. grtjs philip

oei, zie net november staan. Dan zal het nie gaan. Hopelijk vind je iemand !

Hallo, ik ben David, 32 jaar uit Overijse. Ik zie het wel zitten om begin november een weekje naar de zon te trekken als ik verlof krijg maar dat is volgens mij geen probleem. Reis normaal meestal alleen maar zie deze manier van reizen ook wel zitten. Heb je al iemand gevonden of zoek je nog?

Groetjes

David

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...