last minute tussen 6/7 en 24/8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annalys

New Member
Hey iedereen,
ik ben op zoek naar reisgezelschap om in juli of augustus (heb verlof van 6/7 tot 24/8) een last minute te boeken naar de zon (Griekenland, Italië, Malta,Kroatië of iets verder maakt niet uit). Ik ben 24 jaar, woon in Antwerpen en de enige van mijn vriendenkring die nog single is en die in juli en augustus verlof heeft (onderwijs) De bedoeling is om te relaxen, beetje cultuur opsnuiven, genieten van lekker eten, ... (actieve wandelvakantie of uitgaansvakantie is niet aan mij besteed)
Ik wil het wel niet duur maken, woon net alleen en veel budget is er niet meer over...

hey,
weet ook nog niet precies wat ik ga doen. maar ben ook leerkracht uit antwerpen en ook nog een beetje op zoek naar wat ik ga doen. (zie ook portugal) Zou ook wel liefst met zen tweeën op stap gaan naar ergens waar het warm is
groetjes

Hey iedereen,
ik ben op zoek naar reisgezelschap om in juli of augustus (heb verlof van 6/7 tot 24/8) een last minute te boeken naar de zon (Griekenland, Italië, Malta,Kroatië of iets verder maakt niet uit). Ik ben 24 jaar, woon in Antwerpen en de enige van mijn vriendenkring die nog single is en die in juli en augustus verlof heeft (onderwijs) De bedoeling is om te relaxen, beetje cultuur opsnuiven, genieten van lekker eten, ... (actieve wandelvakantie of uitgaansvakantie is niet aan mij besteed)
Ik wil het wel niet duur maken, woon net alleen en veel budget is er niet meer over...

Hey,
Ik ben jongen van 27, tester van software qua beroep en trek begin augustus naar Zuid-spanje om wat te ontspannen... Alles is voor mij al geregeld, heb wel nog plaats over in het appartement dat ik gehuurd heb...
grtz,
kevin

Hey,

We zijn al met z'n drieen. We zouden ( 2/8 tem 9/8) naar Benalmadena gaan (Zuid-Spanje). Als je interesse hebt, kan je me toevoegen op msn : [email protected].

Groetjes Shirley(26j)

hoi

hallo daar, zoeken jullie nog company :o) ik ben anders ook nog geintresseerdt
laat maar iets weten. grtjes p

Hallo,

Ik ben nu in verlof tem 20 augustus, en wil er ook echt eens tussenuit, maar het probleem is dat een last-minute boeken voor een single iem. blijkbaar heel moeilijk is.

Zijn er mss nog reispartners?

groetjes

ik ben ook op zoek naar een last minute!!!

Hallo "moi"

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik wil ook graag een last minute boeken en met twee is gemakkelijker dan alleen.

Kan ik jou op één of andere manier bereiken ? of heb je msn ? dan kan je mij toevoegen.

[email protected]

Groetjes,

Hallo Moi

Ik vertrek 8 augustus zowiezo richting Zuid-Spanje... Ben nog aan het overwegen of ik iemand meeneem of niet, heb een appartementje gehuurd...
Als je contact wil opnemen kan je dat altijd via deze site.
Dan kunnen we nog kijken wat uit de bus komt.

groetjes, Kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan