Last minute

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Sissy, 26 dec 2018.

1. Sissy

Sissy New Member

Wie heeft zin om last minute nog mee te gaan naar Gran Canaria deze kerstweek. Terug op 31 december 2018.
    Verblijf in een appartement op vijfsterrenresort. Hou van de natuur en de omgeving verkennen en van het zonnetje.

2. tibi

tibi New Member

Ik denk dat dit te laat is

Laatst bewerkt: 27 dec 2018

3. Sissy

Sissy New Member

Dag Tibi, leuk dat je reageerde en ik wilde je nog antwoorden via je privémail maar zie hem nu niet meer staan.
    Het was inderdaad een dag te laat en had ondertussen al afspraken gemaakt hier thuis. Jammer.
    Maat kan ik je mailadres nog eens krijgen. Vele groetjes.

4. tibi

tibi New Member

Hoi Sissy,

Misschien kunnen we later es op reis. Mail me maar op tibi@outlook.be en ik hoor het wel

5. tibi

tibi New Member

wist je trouwens dat ik op 3 januari voor een weekje naar Egypte vertrek; als je wil ...

6. Sissy

Sissy New Member

Dag Tibi,
    Dank je wel voor het aanbod maar dat lukt me niet. Je hoort me later nog. Prettig verlof en de beste wensen voor het Nieuwe Jaar.

7. tibi

tibi New Member

ok, voor jou ook beste wensen, mss makkelijker als je een email adres stuurt

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie