Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Lastminute hotelreis Europa juli nog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opnaardezon

New Member
Hallo,

Daar het weer een Belgische zomer blijkt te zijn, zou ik er graag nog eens van tussenuit willen liefst volgende week al of week erop, vanaf 10 juli dus! Ben nogal flexibel in het afreizen wat juli betreft. Ik hou van zon, zee en strand, maar wel niet om er uren niks te doen. Scootertje huren, wat rondtrekken, gezellige plaatsjes opzoeken, terraske doen, ... Ben veeleer een natuur- dan een cultuurmens. Hou er ook van om op reis niet te moeten koken en even op 't gemak te kunnen aanschuiven... Man of vrouw en leeftijd niet zo van belang, iemand rustig en oprecht wel graag. Voel jij je aangesproken qua interesse, laat gerust iet weten.

Hee hallo daar.

Ik lees net je oproepje.
Hier is John uit Wageningen NL.
Ik was van plan om volgende week voor een dag of 10 naar Macedonie te gaan.
Het schijnt erg mooi te zijn aan het meer van Orchid.
Veel natuur en ook de moglijkheid om lekker ontspannen van het mooie weer te genieten.
Als je het leuk vind, ga gerust mee.

Groeten van John

Hoi,
Heb je al een plaats in gedachte waar je naar toe zou willen gaan?
Het zou voor mij wel low budget moeten blijven want ik ben nog een studerende student
laat mij iets weten als je nog een reisgenoot zoekt!
Hier is alvast mijn email: op.reis.met.katrien@hotmail.com
Grtz, Katrien 20j

Hoi,

Ik heb recentelijk niet echt nog interessante lastminutes gevonden voor de komende 2 weken. Bovendien spreken ze van beter weer vanaf vrijdag. Het zal er dus niet echt meer inzitten, denk ik... Het heeft ook geen zin om teveel geld uit te geven in deze drukke reisperiode, dan misschien beter afwachten.
In alle geval bedankt voor jullie snelle reacties.

Grts

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...