lastminute juli 09

Status
Niet open voor verdere reacties.

lastminute

Member
eventjes enkele drukke maanden achter de rug, en verlofdagen op overschot hehe... daarmee dat ik nog een extra reisje zou plannen, en liefst zo snel mogelijk (nu kan ik redelijk flexibel verlof nemen)... want het kriebelt enorm om er eens uit te zijn

4 dagen, 7 dagen, citytrip of zon zee strand (zolang er maar sportieve mglheden zijn want bakken is niets voor mij), fiets, wijn, ... maakt niet uit, want ik wil eruit hehe

ik ben nieuw hier, weet niet wat dit geeft, we zien wel

Last minute

Hej, Ik ga vanavond naar Italie rijden om daar paar dagen rond te touren. Dinsdag avond in Milaan aankomen dan daar paar dagen, dan door rijden naar Florence.
Ik weet dat het last minute is, maar zoek nog een bij rijder (we zijn nu met z'n 2e, maar qua kosten en omwisselen rijden is het erg fijn als er nog een persoon bij is). We gaan nu couch surfen daar (wat ook op het laatste moment zal aankomen en als het echt niet lukt dan wordt het goedkoop hostels, maar ga ik niet vanuit), wat dus gratis is en je leerd gelijk italiaanse mensen kennen :D
Enige is dat ik dus niet terug rij omdat ik daar 6juli begin met werken op Camping in San Vincenzo, dus idee is dat ik je op Florence op het vliegveld of trein zou kunnen zetten bv zondag avond.

Lijkt het je wat stuur even sms 0641083846. Ik rij vanavond uit maastricht rond 10uur (deze ochtend rij ik weg uit amersfoort, maar moet even langs arnhem,tilburg en breda voordat ik naar maastricht ga en in maastricht ga ik eten bij familie).

let me know :) groetjes Manon

Hoi

Zoek je nog iemand? ik zoek nog een reisgenoot die mee wilt gaan op een rondreis door india van 8 tot 24 juli

groetjes

last minute

Hey,

Ik wil er ook wel eens tussen uit! Heb het ook nogal druk gehad de laatste tijd en ben onlangs verhuisd naar Gent. Het is er dus niet echt van gekomen om mijn vakantie wat te plannen.

Had zelf gedacht aan een reisje van 7/8 dagen met club med (momenteel een aantal last minute aanbiedingen op de site), want ik ben zelf ook niet iemand die uren kan liggen bakken, en in die clubs kan je van alles uitproberen (waterski, duiken,...vaak inbegrepen in de prijs). Afhankelijk van de bestemming zijn er ook verschillende excursies mogelijk. Als ik het mag geloven gaat het er wel sociaal aan toe en is natuurlijk altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Alleen misschien niet echt goedkoop voor een vlug reisje tussendoor (t is maar hoe je het bekijkt). Ik sta in elk geval ook wel open voor andere dingen. Tussen 6 en 20 juli zou ik wel kunnen (voorkeur voor 11 tot 18 juli).

Zou dit je wat kunnen zeggen?

groetjes E

hoihoi

eventjes enkele drukke maanden achter de rug, en verlofdagen op overschot hehe... daarmee dat ik nog een extra reisje zou plannen, en liefst zo snel mogelijk (nu kan ik redelijk flexibel verlof nemen)... want het kriebelt enorm om er eens uit te zijn

4 dagen, 7 dagen, citytrip of zon zee strand (zolang er maar sportieve mglheden zijn want bakken is niets voor mij), fiets, wijn, ... maakt niet uit, want ik wil eruit hehe

ik ben nieuw hier, weet niet wat dit geeft, we zien wel

Klinkt goed hoor. Ik ben zelf sportleraar en zou idd graag een vacantie naar de zon doen, maar wel beetje actief. fiets in auto, genieten van weer, omgeving en zon. Camping, pension alles kan !!
stuur me een mailtje en wie weet gaan we erop uit??
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan