Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Latijns-Amerika/Azie, jan-feb 2011-...

• Onderwerp starter Onderwerp starter She
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

She

New Member
Hi ladies,

Ik ben op zoek naar 1 of meerdere avontuurlijke meiden om er samen op uit te trekken naar Latijns-Amerika of Azie. Ik ben 24j, woon in Gent/de kust, en ben afgestudeerd als maatschappelijk assistente.
Ik heb nog maar 1 keer een verre reis gedaan voor een langere periode, nl. 1 maand Cambodja, en dit smaakt naar meer!

Mijn type reis is eerder een low-budget-reis. Ik ben niet de persoon die de typische toerist wil uithangen. Ik kan eerder genieten van contacten met de lokale bevolking, evt. spaans leren, ... Een surfspot opzoeken en dit leren lijkt me ook wel wat!

Ik ben een goedlachse meid, die zin heeft in wat avontuur. Ik ben echter net niet avontuurlijk genoeg om er alleen op uit te trekken. ;-)
Ik ben op zoek naar een betrouwbaar, flexibel en humoristisch iemand.

De bestemming is mij in feite gelijk. Het gaat me eerder om de ervaring.
Ik ben vrij vanaf januari, en zou er graag voor enkele maanden (3à5) op uit trekken.

Dus sta je te springen om op reis te gaan maar heb je nog niet de juiste persoon gevonden, of kriebelt het stilletjes binnenin en heb je iemand nodig die je meesleurt: laat iets weten! We kunnen eens afspreken, en wie weet is de klik er wel.

Mailen mag naar shewantstogo@hotmail.com

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...