Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Leeftijdsgenoten voor 1 of 2 weken in februari/maart/april

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb nog 10 dagen verlof staan die ik moet nemen voor eind april (overgedragen van vorig jaar), dus ik zou graag nog eens op reis gaan in februari, maart of april. Enkel in het weekend van 14-15 april kan ik niet.
Ik heb al gezocht naar groepsreizen maar vind niet meteen iets geschikt in deze periode aangezien ik liefst een comfortabele eigen kamer heb en met leeftijdsgenoten wil gaan.

Misschien zijn er hier nog mensen die er ook een week of 2 tussenuit willen? Dan kunnen we een eigen groepje vormen. De bestemming speelt voor mij geen rol, het mag zowel binnen als buiten Europa zijn, maar graag toch iets warmer dan hier. Ik ben 28 en afkomstig uit oost-vlaanderen. Ik hou van natuur, cultuur en lekker eten.

Hi Evelien,

Ik heb daarnet gereageerd op het zoekertje van Kim90 - ik zou er eind februari een weekje op uit willen trekken. Canarische Eilanden lijken mij zalig, maar als dat niet kan dan is een andere bestemming ook goed. Misschien heb je ook interesse?
Groetjes,

Mieke

Dag Mieke,

Ik zou ook wel naar de Canarische eilanden willen! Lijkt mij ideaal voor een weekje zon in februari. Welk eiland zou je willen doen?

Groetjes,
Evelien

Mieke, zou rond 15-22 feb voor jou mogelijk zijn? Er heeft hier nog iemand op het forum interesse en die zou enkel dan kunnen.

Hey Evelien,

Ik kan ten vroegste de 17e vertrekken (en bij voorkeur de 18e, wegens een feestje op de 17e maar dat laatste kan ik á la limite wel skippen). We kunnen natuurlijk ook altijd een stukje samen doen en een stukje apart (als jullie vroeger gaan). Ik check nog eens de prijzen & vluchten om te zien of dit nog haalbaar is zo last-minute.
Groetjes,

Mieke

Hey, hebben jullie al iets concreet geboekt of op het oog? Hier alleszins
interesse om eind februari wat zon te zien .

Dag Fie (of fie08 ;-),
Er ligt nog niets vast maar we zijn gisteren wel eens samengekomen, momenteel heeft Johan een aantal opties doorgestuurd via messenger, als je het ziet zitten om je FB naam door te geven, kan ik je toevoegen aan de discussie. Je kan me ook altijd eens bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...