Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Lentewandelen Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendy72

New Member
Midweekje wandelen!
Ik ben Wendy, 50 lentes jong (of oud, net hoe je 't zien wil) en ben van plan om van 17 tot 21 april een paar dagen ergens in Nederland te wandelen en te verblijven op een Landalpark.Voorkeur gaat uit naar Coldenhove (Veluwe, Eerbeek), Land van Bartje (Hondsrug, Ees) of Hoog Vaals (Heuvelland). Mijn favoriete afstanden liggen tussen de 10 en 15 km, gemiddelde snelheid 5,5 km/u. Maak ook graag wat foto's onderweg. Om de kosten te delen en samen te lopen kwam 't idee bij me op voor dit oproepje.
Wel met de ruimte om je ook terug te kunnen trekken om bijvoorbeeld wat te lezen o.i.d, verdere invulling nog niet heel duidelijk voor ogen maar daar komen we wel uit. In het geval we met z'n tweeën zouden gaan dan graag een vrouwelijk reisgenootje, met 4 of zelfs meer lijkt een mix me ook leuk. Wel ieder z'n eigen slaapkamer natuurlijk, ook om even op je zelf te kunnen zijn.
Ik ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...