Let’s go on an adventure!

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Royy1243, 20 nov 2018.

1. Royy1243

Royy1243 New Member

Hallo allemaal!

Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Roy, een jongeman van 22 jaar. Ik ben een eerlijke spontane ondernemende jongen. Ik reis graag en wil zoveel mogelijk van de wereld zien. Veder ben ik net als jullie een levensgenieter en opzoek naar avontuur!

Er staat nog zoveel leuks op mijn bucketlist om te doen op deze aardbol! Vele bestemmingen wil ik nog zien en bezoeken. Ik doe graag leuke activiteiten en daarnaast wil ik ook lekker relaxen en genieten van het moois wat deze wereld te bieden heeft. Ik sta open voor veel opties en ideeën. Van weekendjes weg tot aan grotere reizen. Niks is mij te gek!

Graag zou ik een reismaatje willen ontmoeten die zich hierin kan vinden. Ik wil als het zover is, graag kennismaken en weten wat voor tof persoon je bent!

Ik zeg dan ook:

Let’s go on an adventure!

Gr. Roy :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie