Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Leuk gezelschap voor citytrip: april of juni 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verowke

New Member
Hey,

Mijn naam is Veronique, ben 24 jaar en woon in Mechelen.
Ik ben op zoek naar enkele leuke twintigers om samen mee op citytrip te gaan in april of juni. Juli/augustus mag ook, maar is misschien wat duurder en drukker dan?
De bestemming is gelijk voor mij, ik dacht aan Wenen, Londen, Kopenhagen, Barcelona,... Ik sta zeker ook open voor andere bestemmingen!
Ben niet zo heel moeilijk

Moest er iemand zin hebben, laat het me maar weten

Groetjes,

Hey,
De citytrip naar Wenen lijkt mij wel leuk. Ik zou dat eventueel willen combineren met een bezoek aan Bratislava en Salzburg, die allebei vlot met de trein te bereiken zijn. Voor hoeveel dagen zou je willen gaan? En wat zou je precies in Wenen willen doen? Bezoek je graag musea en theaters, of wil je vooral de sfeer in de stad gaan opsnuiven? Zou je eventueel nog een natuurwandeling in de bergen willen doen ook?

Ik heb ook nog de volgende steden op mijn verlanglijstje:
* Budapest (eventueel te combineren met het Balatonmeer);
* Stockholm (het midsomerfeest wordt uitbundig gevierd op 24 juni);
* Tallinn (met daguitstap naar het naburige Helsinki);
* Zadar (met bezoek aan de twee grootste natuurparken van Kroatië).

Je laat maar iets weten hé. De periode maakt voor mij niet zoveel uit.

groeten

Stijn (28jr, Lede)

Hey,

Ja Wenen, Salzburg, Bratislava zegt me wel iets.
Ik hou van allerlei dingen, cultuur, musea, wat rondslenteren in de stad, een natuurwandeling kan er ook bij.
Sta voor wel wat dingen open.
Zou het wel graag nog met enkele mensen doen, dus hopelijk reageren er nog enkele mensen
Groetjes,

Ik zie dat ook wel best zitten. Data spelen voor mij geen grote rol.

Als er hier nog enkele mensen reageren, kunnen we eventueel eens afspreken om te overleggen.

hoi, Ik heb wel interesse in een leuke citytrip. Wenen wil ik weleens bezoeken en van Parijs kan ik niet genoeg van krijgen. Voor hoeveel dagen gaat dit ongeveer zijn? Ben wel 32 en geen twintiger als daar niet op tegen is. groeten Kuang

Hey,

Ik zie het ook wel eens zitten om een paar dagen op citytrip te gaan.
Barcelona sta jammer genoeg niet meer op mijn vervanglijstje gezien ik dit al gedaan heb. Mooie stad met de nodige wandelingen!
Misschien moeten we eens samen zitten en brainstormen? Wat denk je?
Ikzelf woon dicht tegen Mechelen, Ik ben van tegen Brussel. net 26,M en verslaafd aan reizen...

Tot horens,
Cesar

Hallo,

Aangezien er toch al wat kandidaten zijn, stel ik voor om eens af te spreken. Zo leren we elkaar wat kennen en kunnen we overleggen over wie wat wil doen. Wat denken jullie daarvan?
Waar en wanneer kunnen jullie? Ik denk dat Brussel centraal gelegen is, en dus goed bereikbaar is voor iedereen? Spreken jullie liefst overdag of 's avonds af? Ik zou anders zondagnamiddag wel iets willen gaan drinken in een cafétje in de buurt van de Brusselse grote markt.

Ik zal ook al eens kijken naar mogelijke hotels en eventueel de dienstregeling voor treinen naar Salzburg .

Laten jullie iets weten?

Groeten

Stijn (28jr, Lede)

Hey allen,

het zal zonder mij worden, ik heb me bij enkele andere mensen gevoegd voor een reis naar Amerika en er dan nog een citytrip bij, dat wordt een beetje te veel en te duur
Maar gelukkig hebben er idd een paar mensen gereageerd dus kunnen jullie nog gaan
Amuseer jullie alleszins!

Doeii

En gelijk heeft ons verow!

We zijn nu met 4 personen. Maar blijven toch aandacht krijgen! Misschien genoeg om een vierde auto te vullen! Met 8 is altijd leuker dan met vier! Dus laat je horen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...