Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Leuk reisgezelschap gezocht voor Zuid-Europa (in periode 18-7 tot 7-8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanKesselLo1981

New Member
Hallo allen,

Ik heb vakantie tussen 18 juli en 7 augustus en zou liefst minstens een 10-tal dagen naar Zuid-Europa trekken, maar heb nog altijd geen concrete plannen en de tijd begint te dringen.

Aangezien ik alleen ben heb ik geen zin om ergens in een familiehotel te belanden waar je niemand kent of met een groepsreis mee te gaan waar je niet zelf kan kiezen wat je doet en die volgens mij vaak veel te duur zijn voor wat je ervoor krijgt.

Daarom zoek ik iemand die mee op reis wil gaan, zonder bijbedoelingen, gewoon om plezier te maken en van de vakantie te genieten.

Mijn ideale vakantie is een mix van cultuur / uitrusten / wandelen / lekker gaan eten / ... in plaatsen die nog niet teveel door het massatoerisme ontdekt zijn. Liefst in kleinschalige, goedkopere hotelletjes, in tent op camping etc... zelfs met rugzak rondtrekken zie ik wel zitten. Ik kan enkel niet lang stilzitten, dus vakanties om twee weken in de zon langs het zwembad of op het strand te gaan liggen zijn niks voor mij

ik ben 27, woon in Kessel-Lo bij Leuven en durf van mezelf te beweren dat ik leuk reisgezelschap ben.

Als er m/v zijn die ook nog geen plannen hebben voor die periode, en je zou eventueel met mij mee willen gaan, dan kunnen we altijd eerst iets gaan drinken om te zien of het klikt. Laat me maar iets weten.

Groeten,

Jan

hoi,

ik ben een 43-jarige jongen,en zit met hetzelfde probleem.Als wij een klein groepje zouden kunnen vormen,4 of 6 personen,zou wel leuker zijn.

stan

Hallo Jan,

Op vakantie kunnen doen waar je zin in hebt, daar kan ik mij helemaal in vinden! Ook de mengeling van cultuur, natuur en zon (boeken lezen!) is wat ik verwacht van vakantie. Komt daar nog bij dat de coté zuid europa nog veel ongekende plekjes in petto heeft.

Wat dat betreft zit ik op dezelfde lijn. Wie ben ik? Ik ben 25 en vrouw.
Maar dat hoeft, zoals jij zegt, geen probleem te zijn

Het is vooral hoe je overkomt in je mail: je lijkt echt wel een vlotte en sympathieke kerel en ik ben altijd wel te vinden voor portie amusement.
Gedeelde pret is dubbel plezier! Toch?

Omdat ik in het oderwijs sta (volwassenenonderwijs) is het voor mij ook behoorlijk moeilijk om reisgezelschap te vinden. Wie wil er in het hoogseizoen gaan, als je goedkoper kan reizen buiten de schoolvakanties? Niemand dus.

Laat maar iets weten,
dan kunnen we nog zien he.

cheers,
LIEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...