Leuke spontane dame voor een reisje zou fijn zijn!

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door stijndp, 31 mei 2018.

1. stijndp

stijndp New Member

Hallo,

Ik wil graag een reisje maken naar de zon, plaats maakt niet uit, zolang het mogelijk is binnen ons budget en voorkeur.
    Ik heb niet veel eisen, gewoon eerst elkaar ontmoeten voor kennismaking en bereid zijn foto te delen. Ik kom beter overeen met een dame dus men voorkeur daarbij , maar man kan ook eventueel.. niets achter zoeken, gewoon men voorkeur van hoe ik ben als karakter . Puur reizen and fun, nothing more dat ik verwacht trouwens.
    Voorkeur leeftijd alsook onder de 38 aub.
    Periode : ergens in half juni tot september.

Het type vakantie:
    Ik ben een grote zwemfanaat dus een dagje zee ( gekoppeld aan trip en stad) of zwembad, zwempark zit er bij, en ook wel wat avontuur, eens uitgaan, tripjes samen, bar s'avonds, stadje bezoeken, activiteiten als ook lekker luieren zoals het hoort op een vakantie,pure vakantie gevoel ... kortom wat variatie dus. Geen 7dagen zwembad liggen of iemand die om 11h wilt gaan slapen.. haha.
    Sta ook open voor nieuwe ervaringen ( backpacken /rondreizen ) Ik hoor het graag. Tijd voor vernieuwing :)

Me:
    Ik zelf ben 34jaar, uit het waasland (9100- belgië). Iemand met veel humor en een zacht zorgzaam plaags karakter. Jong van geest.,goedlachs, actieve en positieve man die altijd in is voor nieuwe dingen.

Tot hoors!
    Voor vragen, stel gerust via private bericht en ik antwoord altijd.

Met dank,

Stijn

2. Nelleke01

Nelleke01 New Member

Hey Stijn! ik heb verlof de 2de en 3de week van september normaal en zoek ook nog een reisgenoot die net als ik de omgeving wil verkennen en niet op reis gaat om elke zandkorrel van dicht gezien te hebben :) Ik ben van Roeselare. Als je wil, stuur je me maar een PB.
    Grtjs
    Ellie

3. StephA

StephA New Member

4. StephA

StephA New Member

Hey Stijn,
    Ik zou graag in augustus naar Tanzania en Zanzibar gaan,eerst safari en dan chillen :) heb je interesse?
    Stéphanie Albers

5. stijndp

stijndp New Member

Helaas na kleine babbel buiten men budget maar nogmaals mercikes voor de interesse en de eerlijke fijne babbel. Had iemand gevonden..helaas..afgezegd wegens Fam issues..dus hoop hier nog een leuke dame te ontmoeten ervoor.

6. vlottemeid

vlottemeid New Member

hoi stijn

Ik wil begin september op reis maar ben geen backpacker nimeer….mag klein hotel zijn of b&b ofzo graag aan zee of dicht aan zee ben een zeemens....wil dit jaar mss Montenegro of Kroatië of Malta ofzo sta voor veel open hoor maar moet me wel aan periode begin september houden is aangevraagd zo op werk groetjed

7. stijndp

stijndp New Member

Laatste oproep poging,

Groetjes !

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie