Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Leuke, spontane reisgezel met humor gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellenteleng

New Member
Ik ben nog op zoek Naar een leuke reisgezel voor de zomervakantie van 21 juli tot ongeveer 29 juli heb ik vrij . Mijn kids zijn dan bij de papa en ik wil wel even ertussenuit. Ik ben al op veel plaatsen geweest dus maakt niet veel uit naar waar . Ik ben een echte waterrat niet iemand wat uren kan liggen bakken in de zon. Wat gek doen wat actie en wat zonnen en genieten is wat ik het liefste doe ;-)

Bijlagen

• IMG_2026.webp
    214.6 KB · Weergaven: 16
Heey. Ik zelf heb ook een oproep geplaatst. Ik zoek van 6 tot 20 juli iemand die men zieke moeder zou willen vervangen. Ik weet niet of je dat wat zint?

veel succes , ik zag me hier zelf als de gepaste kandidaat, zeker dat water gedoe ik hou ervan en minstens een waterpark zoeken heelaas nu verlof wel !

Hoi Ellen,

Ik zag net je oproep en was meteen enthousiast! Als je eens graag wil babbelen over een reis, contacteer mij gerust!

Groetjes!

He Ellen!

Ik ben Sam, een jonge man van 28. Ik zoek voor dezelfde periode ook nog een reispartner. Bestemming maakt niet uit, wel naar de zon Ik ben ook iemand die graag in het water vertoeft en hou er wel van om effe te genieten van de zon. Geen uren aan een stuk Ontspanning afgewisseld met inspanning, lekker eten, sporten, relaxen,...
Jou oproep spreekt me aan, hoor ik nog wat van je?

Sam

Eventueel ook interesse
Ik kan mijn verlof nog kiezen dus das geen probleem
Zelf ben ik van overpelt 34 jaar
En alleenstaande ouder is te regelen dat ik dan mijn zoon niet heb
Stuur maar voor info als het kan

Laatst bewerkt:
dit is wat ik ook van plan ben. mijn vrouw heeft geen bouwverlof en ik zit 3 weken alleen thuis.
dus het idee was om er is alleen van tussen te trekken nu het eens mogelijk is.
uren in het water dobberen is voor mij zeker geen probleem, zeker niet als er wat waterjets en brubbels bij te pas komen.
en een beetje actie op vakantie kan zeker geen kwaad.
ik zie dat er hier wel meer zoiets zien zitten.
is er geen hotel met een waterpark?
of beter een waterpark met hotel aan?

trip met de wagen zit ook nog in de gedachten. vertrekken en kijken waar ik uitkom. slaapplaats zoeken en terug verder...

maar alleen met een vrouw... dan kan ik het schudden ;-) dus als er nog meer interesse hebben. kunnen we mss met een groepje op stap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...