vlottemeid
Member
ik zoek een vlotte reisgezel (liefst vrouwelijk) voor een weekje naar de zon....niet te ver vliegen liefst binnen Europa....voorkeur, Andalucië mag zeker nog eens was er in mei al en mag zeker nog eens ...Cyprus ook wel was ik vorig jaar...graag all inn vakantie aan de zee gelegen....Portugal (Algarve) nog niet geweest wil ik zeker en vast ook eens uitproberen....
zou leuk zijn moesten we met een groepje dames kunnen gaan...zelf ben ik mid 40 maar jonger ingesteld en lijk mijn leeftijd zeker niet...sta open voor veel activiteiten, ben een zwemmer, hou enorm van lekker eten, wat cultuur....niets moet alles mag....en hoeft niet persé alles samen te doen zeker niet....
Voor alle duidelijkheid zoek enkel leuk gezelschap, zit in relatie en zoek hetero dames.
Ikzelf woon in Belgie grens vlaams brabant limburg....
tot gauw, laat zeker van jullie horen, kijk hier alvast naar uit. groetjes.
Karin
mail gerust: [email protected]
zou leuk zijn moesten we met een groepje dames kunnen gaan...zelf ben ik mid 40 maar jonger ingesteld en lijk mijn leeftijd zeker niet...sta open voor veel activiteiten, ben een zwemmer, hou enorm van lekker eten, wat cultuur....niets moet alles mag....en hoeft niet persé alles samen te doen zeker niet....
Voor alle duidelijkheid zoek enkel leuk gezelschap, zit in relatie en zoek hetero dames.
Ikzelf woon in Belgie grens vlaams brabant limburg....
tot gauw, laat zeker van jullie horen, kijk hier alvast naar uit. groetjes.
Karin
mail gerust: [email protected]