Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

(lift)avonturier met bestemming Oost-Europa gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieneken

New Member
Hallo,

Ik had me opgegeven voor een groepreis naar Georgië maar hoorde net dat deze niet doorgaat, dus heb meteen een ander plan opgevat:

een (lift)avontuur in Oost-Europa (Balkanlanden, Oekraïne, Georgië, Azerbeidjan,.... alles kan zowat!)

Mijn plan is het vliegtuig te nemen naar een leuke bestemming en dan ter plaatse rond te touren al liftend, wandelend, of met het openbaar vervoer. ik ken geen van mijn bovenstaande voorkeurlanden dus nieuwe dingen en cultuur ontdekken! Ik plan meestal niet zoveel op voorhand, meestal sla ik een reisgids pas open op het vliegtuig, en sta voor veel dingen open (behalve uren op een strand liggen).

Logeren kan al (wild)kamperend, couchsurfend en af en toe eens de luxe van een hotelletje opzoeken. Mijn reisbudget is niet zo groot, maar genieten staat voorop! Ik hou van bergwandelingen, lekker eten, een lekker glaasje wijn, cocktail of bier op een terrasje, rustige plekjes, natuur en een beetje cultuur en vooral het avontuur van onderweg zijn.

Twee jaar geleden lifte ik van gent naar compostela en terug, en het is echt een manier van intens reizen waarbij je dankzij het contact met lokale mensen veel nieuwe dingen ontdekt. heel leuk!

iets meer over mijzelf: 28 jaar, woon in Gent, sociaal werker, heb vakantie van ongeveer 9 juli tot ongeveer eind juli.

Zin om mee te gaan?

Lien

Laatst bewerkt:
Reizen Oost-europa

Hej avonturier

Ik ben op zoek iemand om oost-europa te verkennen. Ook Turkije had ik graag gedaan, maar sta gerust open voor iets anders gelijkaardigs. Ik ben vrij vanaf juli en had er graag enkele weken rondgetrokken met tent en openbaar vervoer. Ik heb al eens gelift naar Spanje, en teruggekomen via Andora. Vond het ook een prachtige reis, en nu heb ik de tijd om nog eens zoiets te doen. Ik heb al enige ervaring met Oost-europa (Hongarije).

Je kan me contacteren op jochen.sacre@telenet.be.

graag had ik meer van je gehoord

Jochen

Hoi!

Ik stond op het punt dezelfde vorm van reizen te doen in Vietnam, maar mijn reispartners hadden plots problemen met verlof nemen enzo... NU zoek ik iets anders en dit spreekt me wel aan!

Ik heb reeds aan couchrufring gedaan in Rusland en de VS. Ik heb vorig jaar Rusland doorkruist met de transsibrische treinen, dat is mijn enige ervaring met Oost-Europese landen.

Ik ben Sven, 24 jaar en leerkracht. Sven_Verhoeven@hotmail.com --> Bij interesse hoor ik graag welke plannen er al zijn enzo Ik hoop gauw iets te vernemen!

Groetjes!

Sven

hey,

Ah toch mensen dat nog interesse hebben voor de natuur, ikzelf ga steeds met de wagen op vakantie zodanig ik iedere plek die ik wil zien kan benaderen, want die busreizen doen echter de grootste attrakties en voor de rest niets. Mijn ideale vakanties hoeven niet te ver te zijn, wat maakt de vakantie, bergen, meren, gletsjers, kloven, watervallen. Voor een strandvakantie ben ik niet te vinden, wandelen hoog in de bergen na nemen van eventuele kabelbaan, prachtige uitzichten, dit jaar zit er voor mij geen vakantie in, maar voor volgend jaar zoek ik wel iemand om de kosten te delen, en is naar Zwitserland/Italië/Oostenrijk te gaan en daar hoog in de bergen rond te wandelen.
Trekken van hotel tot hotel spreekt me ook aan, dit heb ik nog niet gedaan, maar wie weet.

Indien interesse laat maar iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...