Hallo,
Ik had me opgegeven voor een groepreis naar Georgië maar hoorde net dat deze niet doorgaat, dus heb meteen een ander plan opgevat:
een (lift)avontuur in Oost-Europa (Balkanlanden, Oekraïne, Georgië, Azerbeidjan,.... alles kan zowat!)
Mijn plan is het vliegtuig te nemen naar een leuke bestemming en dan ter plaatse rond te touren al liftend, wandelend, of met het openbaar vervoer. ik ken geen van mijn bovenstaande voorkeurlanden dus nieuwe dingen en cultuur ontdekken! Ik plan meestal niet zoveel op voorhand, meestal sla ik een reisgids pas open op het vliegtuig, en sta voor veel dingen open (behalve uren op een strand liggen).
Logeren kan al (wild)kamperend, couchsurfend en af en toe eens de luxe van een hotelletje opzoeken. Mijn reisbudget is niet zo groot, maar genieten staat voorop! Ik hou van bergwandelingen, lekker eten, een lekker glaasje wijn, cocktail of bier op een terrasje, rustige plekjes, natuur en een beetje cultuur en vooral het avontuur van onderweg zijn.
Twee jaar geleden lifte ik van gent naar compostela en terug, en het is echt een manier van intens reizen waarbij je dankzij het contact met lokale mensen veel nieuwe dingen ontdekt. heel leuk!
iets meer over mijzelf: 28 jaar, woon in Gent, sociaal werker, heb vakantie van ongeveer 9 juli tot ongeveer eind juli.
Zin om mee te gaan?
Lien