Lifters gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartmen

New Member
Hello

Ik ben pas gestopt met school en had toch eens graag een stukje van de wereld gezien. Daarbij had ik dit graag zo goedkoop mogelijk gedaan en toen kwam ik uit bij het liften en dit is me toch al enkele jaren bijgebleven.
Is er iemand die het ziet zitten om in de zomermaanden van juli en/of augustus eens richting een bepaald land te reizen?

Graag iemand die doorzet en dus niet opgeeft na x aantal kilometer :)
Man of vrouw maakt niet uit, het is de gezelligheid die telt :)

Tot dan?

Polen

Ellow

Ik zit momenteel met reisje naar Polen in mijn hoofd voor in Juli enkele weken

Tot nu toe al onsuccesvol gezocht onder kennissen. Zou wss direct al lift kunnen krijgen tot in Tsjechie, voor terugkeer heb ik nog geen flauw idee.

Zou in Polen willen rondtrekken, met enkele dingen op programma, maar voornamelijk ruimte vrijlaten voor improvisatie ter plekke, en kijken waar het naartoe gaat.

Redenen dat Polen gepakt heb: eerst en vooral ist nog goedkoop, toerisme nog niet echt zo doorgebroken, nog schone natuur en stadjes en dergelijk, en blijkbaar zou het weer dare in zomer nog redelijk deftig zijn.

Eenmaal daar zou mss wel openstaan vo verder te gaan ofzo.

Anyway mocht ge interesse hebben laat ma ietske wete, juist dees forum hiere gevonden en dus nog niet zoveel gezien hier.

Ik ben 21, mannelijk, doe nog hogeschool, en al redelijk wat afgereisd, al jaartje op mijn eentje gewoond in spanje enzo, ...

Noppe, bij gebrek aan deftige interesse en schone mogelijkheid voor vakantiejobke werken nu in Juli. Ge had ietske vroeger moeten komen he :p

Ciao :)

Jedn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan