Hey,
Ik ben Sébastien,34 jaar oud uit Antwerpen. Ik ben zelf een alleenstaande man die serieus gaat vertrekken in 2017.En zoek een persoon man of vrouw die met het zelfde idee rond loopt en niet alleen wil vertrekken net als ik. En vind het zelf gezelliger en veiliger om samen te gaan ook met weinig budget. Niks houd me tegen. Met zelf discipline en positief denken,hard werken en leergierig te zijn kan je ver komen om iets te bereiken in het leven.
Ik wil hier vertrekken omdat ik hier precies mijn draai niet kan vinden. Ben ik hier wel op de juiste plek? Er zijn hier ook teveel prikkels die mij niet bepaald gelukkiger maken ;-)
Als kind droomde ik al om de hele wereld rond te reizen, plaatsen ontdekken waar ik nog nooit geweest ben. Vreemde talen leren, andere culturen leren kennen , ander voedsel proeven etc.
Een goed 15 jaar geleden ben ik voor de eerste keer gaan backpacken, naar het Midden Oosten (Israel, Palestina etc). Sindsdien heb ik de reismicrobe te pakken gekregen en is mijn honger voor het avontuur steeds groter geworden. Ondertussen ben ik al naar Congo, Mexico, Vietnam geweest. Mijn eerste ervaring als backpacker heeft mij als person volledig veranderd, getransformeerd. Ervaringen zoals deze maken jouw sterker, zelfzekerder, meer open, ju ontdekt jouw eigen krachten, waarde en normen. Is de beste manier om uzelf ECHT goed te leren kennen en je beseft dan pas hoe sterk je eigenlijk welt bent, wat jouw capaciteiten zijn. Je leert trouwens ook om gelukkig en tevreden te zijn van de kleine dinges, die er elke dag weer klaar voor je staan. Je hoeft enkel je ogen en je hart op te doen. Niets is vanzelfsprekend. You make your own happiness. The world is a book and those who do not travel read only one page. Travel is the only thing you buy that makes you richer, travel is the best education you can get.