Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Los Angeles (LA), Schotland, Caribisch gebied, New York, Londen en nog veel meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vicky78

Member
Hoi, ik ben Vicky en ben 43 jaar jong (een jonge 43) Ik heb dit jaar mijn pijlen gericht op LA en Schotland, ook wil ik heerlijk gaan relaxen in een resort in caribisch gebied, ABC eilanden of iets dergelijks. verder staan er ook wat trips op mijn planning naar New York en Londen. Nu we weer ruimte krijgen om reizen wil ik dat zeker gaan doen. ik zoek dan ook een leuke reisgenoot (M/V) voor 1 van mijn plannen of voor allemaal mag natuurlijk ook. Heb je zin om mee te gaan, dan stuur me een berichtje.
Groetjes Vicky

Hoi Vicky,

Ik ben Matthijs, 33 jaar jong. Eind april ga ik met Crusj, als alles doorgaat, naar Curacao. Ik ben een paar jaar terug naar Schotland geweest (het noorden). Hier wil ik nog weer een keer heen. Wanneer wil je dat gaan doen?

Groetjes Matthijs

Hoi Matthijs, wat leuk dat je zo snel reageerd. ik wil van het voorjaar of vroege zomer gaan. ik lees dat in de juli en augustus je veel last kan hebben midges..maar ik weet niet hoe erg.. heb jij daar ervaringen mee? ik wil inderdaad het noorden zien en de westelijke eilanden.. en missschien Glasgow (en misschien de omgeving) mee pakken. ik heb nog niet veel ervaring met schotland.
Groetjes Vicky

Ik ben eind augustus 2019 in Schotland geweest. Gevlogen op Inverness, dan met de auto via Loch Ness omlaag. Plan was om bij Mallaig de boot te nemen naar Skye, maar die voer toen niet vanwege slecht weer. Vervolgens richting Torridon gereden en een poging gedaan de Beinn Allighin te beklimmen. Dat zou ik graag, beter voorbereid, nog een keer proberen (misschien de hele wandeling, of anders alleen tot "boven op"). Mijn indruk is dat hoe noordelijker je komt, hoe "wilder" de natuur wordt, en hoe rustiger het om je heen wordt.

Bijna vergeten: Ik kan me niet herinneren last te hebben gehad van midges of ander ongedierte..

ohh dat klinkt goed!. ik ken Beinn Alligin eigelijk niet? ik heb wel veel gehoord van Loch Lomond en Loch Ness waar je mooie bergen hebt.. is Beinn Alligin mooi? en ik las iets over een aantal kust routes.. ben je een wandelaar? ik wandel alleen in het weekend 2 uurtjes soms 2.5.. maar kan je vast niet vergelijken met de natuur in schotland.. maar ik sta er zeker voor open

Hoihoi.
Ik wil ook graag naar New York en/of Los Angeles.
Het lijkt me leuk je beter te leren kennen.
Ik ben 33 jaar.
Groetjes Gerda

Hallo Vicky,

Ik ben in november naar Bonaire geweest en heb eigenlijk nu al weer heel veel zin om weer te gaan. Ben je inmiddels al naar het Caribisch gebied geweest? Of beter nog: zou je er op korte termijn heen willen?

Groetjes Caroline (49 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...